Prima zi pe blog

Prima zi pe blog, a fost acum cateva luni. Auzisem ca e blogul in trend, am citit si eu niste bloguri, am unele chiar de suflet,si azi m-am hotarat sa-mi fac si eu blog. eu nu pot fi in trend? ba da pot.
ce o sa scriu? despre mine…despre altii…….in general despre lucrurile care imi plac sau nu-mi plac, despre viata, despre cei ce ma inconjoara.
Cred ca azi sunt emotionata, orice lucru facut in premiera emotioneaza, si parca nu-mi gasesc cuvintele, sau vin toate odata ca un amalgam.Inceputul e greu, sau cel mai greu, apoi restul vine de la sine.
In speranta ca nu o sa va plictisesc, si ca se vor gasi persoane care sa ma citeasca si pe mine, imi urez bafta! si va spun si voua bine ati venit!

Tag-uri:, ,

2 gânduri despre „Prima zi pe blog

  1. Anestisia 16/03/2009 la 20:50 Reply

    Important este sa-ti placa tie ce scrii, apoi publicului. Daca vei scrie pentru public, niciodata nu-i vei multumi pe toti, si nici tu nu vei fi multumita de rezultat. Spor la postat! 😉

  2. […] a fost primul meu comentator? pai a fost tocmai Nasa, din echipa gunoierilor, la primul meu post pe blog. Asa frumos scria, si acum imi amintesc multe posturi de pe blogul ei, cate poznai facea […]

Lasă un răspuns

