Amintire de luni dimineata!

Ca sa am impresia ca nu trece timpul asa de repede si pentru ca azi am chef de palavrageala o sa va scriu o intamplare de luni dimineata.
Imi amintesc ca m-am trezit speriata ca am intarziat la servici, ca am adormit pentru ca nu eram sigura ca mi-am fixat alarma de trezire si camera era invadata de prea multa lumina, dar eram in grafic asa ca am mai lenevit pana a sunat ceasul. M-am urnit greu din pat pentru ca as mai fi dormit sau macar as mai fi lenevit o ora in pat, dar serviciul e servici, ziua de luni trebuia sa inceapa.
Langa blocul in care stau (blocul meu) este o gradinita, gradinita Lizuca, asa scire pe sigla unde e si un peisaj cu Lizuca si Patrocle. In fiecare dimineata prichindeii sunt adusi de parinti, bunici, bone, frati mai mari la gradi. E ca si cum ai merge la servici. Sunt treziti de ceasul desteptator desi si-ar dori sa doarma cat vor, sa fie treziti de ceasul lor biologic, sa se joace, sa se bucure de copilarie. Uni sunt somnurici, mofturosi, altii sunt foarte energici.
In drumul meu spre servici luni dimineata vad cum un copil energic este adus de tatic la gradi, l-a adus cu masina. Taticul a coborat, a deschis portiera masini sa coboare prichindelul energic care avea pe nas ochelari de soare si in mana ceva jucarii. Eu m-am oprit ca el sa poata cobori, dar bietul direct pe burta a aterizat din masina in fata mea. N-a plans, insa isi cauta ochelarii de soare care-i sarisera de pe nasuc, nu-i gasea, deee…nu mai vedea fara ei, i batea soarele in ochisori.
Pentru ca nu reusea sa gaseasca ochelarii si de ridicat nici gand iar eu eram blocata din drumul meu, taticul l-a apucat de hainute si l-a repus in pozitie verticala. Si-a recuperat ochelarii care si i-a asezat frumos pe nasuc, si-a recuperat si jucariile, si-a pus zambetul strengaret si asa smecherut cum era a pasit in curtea gradinitei.Cred ca avea ceva gagici de impresionat!
Pe mine m-a facut sa zambesc si m-a facut sa uit ca merg la servici, ca e luni, mi-a transmis si mie din energia lui.
Energia de azi si cheful de palavrageala e de la oboseala acumulata in timpul saptamanii si de la cafeaua turbo bauta azi-dimineata.
Lasă un răspuns

