Vis sau realitate!

De dimineata circula prin birou stirea ca in Spania s-a castigat la loto 126.000.000 de euro. Waw! Cred ca si neam de neamul celui care a castigat nu mai trebuie sa lucreze. In acel moment m-a napadit un vis, visam cu ochii deschisi, oricum imi era destul de somn, asa ca n-a fost greu. Se facea ca am castigat 126.000.000 euro si acum trebuia sa-i cheltui, sa fac ceva cu ei. Prima data mi-as cumpara bilet de avion si as pleca in Dubai, o saptamana, la faimosul hotel de 7*******.De ce numai o saptamana? Pai…….cand se face seara vreau sa fiu acasa in patul meu, nu-mi place sa dorm in alta parte, asa-s eu, asa-s de cand ma stiu, cand se face seara vreau acasa in patul meu. Acolo ma simt in singuranta, acolo ma odihnesc cel mai bine.
Dupa o saptamana de lux as pleca in Tara Sfanta, vreau sa vad Ierusalimul. Acolo as sta vreo doua saptamani, as vizita toate locurile sfine si m-as simti mai aproape de Dumnezeu.
Apoi m-as intoarce acasa-acasa si le-as cumpara la ai mei un apartament in Cluj si la tata o masina ca e visul lui de o viata. Mie mi-as lua o casa sau un teren si as construi una pe placul meu, si mi-as lua o masina cu cutie de viteza automata, nu-s blonda dar sigur as conduce mai usor.
Nu i-as uita nici pe minunatii mei colegi, cu siguranta le-as aduce cadouri frumoase din Dubai, mult aur, si i-as scoate in oras, la o mare petrecere. Rudele si prietenii ar beneficia si ei de pe urma castigului.
Cred ca m-as ocupa de actiuni de caritate si cu siguranta as dona o parte din bani celor care au nevoie ca multi sunt cu nevoi in lumea asta.
Toata lumea mi-a spus ca sunt zgarcita, ca visul asta e mult prea simplu pentru atatea milioane de euro. Asa si este. In realitate mi-e frica sa castig atatia bani, habar n-as avea cum sa-i cheltui desi sunt sigura ca as avea un consilier personal care s-ar ocupa si de acest aspect.
Trezirea! Realitatea e alta, mai mica si rasturnata vorba unei colege.
Nici macar nu joc la loto asa ca n-am cum sa castig, si in realitate tot ce imi doresc e sanatate pentru mine si pentru cei dragi si o viata modesta dar frumoasa.

Voi ce vise aveti?

4 gânduri despre „Vis sau realitate!

  1. Anonymous 14/05/2009 la 6:08 Reply

    in prima faza cred ca m-as panica sa castig un asemenea „sac” plin cu bani! faza a doua: vis sau realitate?! nu e pacaleala? deci timpul indoielilor. faza a treia: trecem la fapte, adica cei dragi sufletului coplesiti cu daruri, lucruri care si le doresc de multa vreme si nu au reusit sa le aiba. urmez apoi eu: un aparat foto superperformant cu toate accesoriile aferente si apoi vizite in locuri vazute doar la tv si in reviste sau doar cu ochii mintii in timpul povestirilor celor care au ajuns acolo. Machu Pichu este unul dintre ele…

  2. Anonymous 14/05/2009 la 8:49 Reply

    indoiala? toti suntem cuprinsi de indoiala si nu credem ca ni se poate intampla noua asa ceva.bafta! inca la loto 6/49 premiu nu s-a castigat:)

  3. Anonymous 16/05/2009 la 3:26 Reply

    Eu am castigat ieri la o revista pentru femei 2 pastile de SENNAX un nou laxativ de la Biofarm.
    Oare e un semn ca o sa castig si la loto?
    P.S.
    Daca gastigi ma primesti in vizita la Lilly Land? :))

  4. Lilly 16/05/2009 la 4:13 Reply

    Bun venit la Lilly Land!
    asta cu laxativul e semn bun 🙂
    oare poti castiga daca nu joci? ca bilet nu mi-am luat, dar inca timpul nu-i pierdut.

Lasă un răspuns

