Birocratia ne omoara!

Acu o luna m-am hotarat sa renunt la cardurile si conturile deschise la diferite banci pe care nu le mai foloseam dar pentru care plateam comisioane deloc neglijabile in fiecare luna. Mi-a fost destul de greu sa renunt la cardul cu Hagi, dar la fel de greu imi era sa ma uit pe extrasul de cont cum nu intrau bani doar ieseau. Asadar ma afisez si eu la o agentie din cartierul meu si dupa 10 minute de stat la coada ajung si eu la ghiseu si i spun lui tanti ca vreau sa renunt la card. Incepe tanti sa tasteze, sa printeze, sa semneze, intr-un final imi ia cardul semnez o hartie si imi spune ca virgula cardul e anulat dar ca abia dupa o luna sa ma reintorc sa-mi anuleze si contul. O intreb daca acum nu se poate, imi spune ca asa e procedura si sa ma intorc dupa o luna.
In acel moment mai aveam ceva banuti in cont atata cat sa ajunga pentru administrarea contului.
Saptamana trecuta m-am hotarat sa finalizez actiunea de anulare, oricum cardul cu Hagi nu-l mai aveam, asa ca…….vroiam sa nu mai am nici cont. Ma afisez la aceasi banca, stau evident iar 15 minute la coada, aceeasi tanti dupa tejghea ca data trecuta, asa ca i reamintesc povestea cu cardul si contul. Ma asculta si apoi ma trimite la colega ca ea se ocupa de conturi.
Colega imi ia buletinul, tasteaza, verifica, zice nu-l pot inchide daca nu platiti 3 lei. Zic platesc daca nu mai sunt bani in cont. Ma trimite evident inapoi la tanti , iar stau la coada, iar ajung dupa 5 minute la tejgea, platesc , semnez, si iar ma intorc la colega.
Si asa dupa un lung sir de plimbari printr-o agentie bancara reusesc sa scap si de cont.

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

Lasă un răspuns

