A venit vacanta!

A venit vacanta! cu trenul din Franta! hai copii la joc! cartiile pe foc!


Va amintiti aceste versuri care le fredonam cu o saptamana inainte de a da vacanta, si in ziua in care dadeam vacanta si apoi in prima zi oficiala de vacanta, si o tot tineam asa cam o saptamana, sau trei zile, atata dura sa uitam de scoala, de medii, de profesori. Intram rapid in atmosfera de vacanta si 3 luni nu mai aveam grija trezitului de dimineata, mersului la scoala, grija temelor si invatatul.

Azi e 15 iunie, prima zi oficiala de vacanta pentru uni, nu pentru toti. Eu n-am vacanta, am doar concediu, care e diferit de vacanta dar tot e bun.

Azi dimineata am simtit aerul de vacanta, pe strazi era cam liniste, nu am mai vazut fetisoarele fericite si somnoroase care sa mearga la gradi si la scoala.

Atmosfera de vacanta era si in statiile de autobuz doar adultii care se grabeau la servici sau erau relaxati ca doar e luni si nici iarba nu creste. Eu eram din categoria celor grabiti, nu vroiam sa pierd minunata „conserva verde” care ma duce dimineata la serviciu. Am ajuns in statie, ma tot uitam dupa minunatul autobuz, dar nimic. Veneau alte autobuze, le stiam, is obisnuita cu ele, doar „conserva verde” nu aparea, semn ca era si ea in vacanta. Da, au schimbat orarul acestui autobuz. Am prevazut asta dar orarul exact nu-l stiam, e un autobuz care circula la ore fixe, si pe care se inghesuie multa lume dimineata.

Dupa 15 minute de lungit gatul dupa autobuz si uitat la ceas – ca doar eram in intarziere – a aparut un coleg si m-a cules din statie, ca altfel nici o sansa sa ajung in timp util la servici.

Sunt curioasa maine daca o sa reusesc sa ma urc in autobuz ca s-a schimbat orarul dar s-a renuntat si la un autobuz.

E vacanta! vreau un tren din Franta sa merg la servici!

Lasă un răspuns

