Praf si pulbere!

Prima postare de pe luna asta, recunosc ca am fost cam lenesa in ultima vreme, blogul il verific zilnic, citesc blogurile preferate dar de scris scriu mai rar. Oricum mari fani n-am, dar e un hobby blogul pentru mine, si mereu o sa scriu atunci cand voi fi inspirata.
…..
La job a fost chemata o echipa de muncitori-mai exact doua persoane pentru a face un birou.
Ieri dimineata s-au afisat la treaba impreuna cu seful lor, si-au adus sculele si materialele de constructii, si le-au imprastiat prin tot biroul, au tot masurat si dupa vreo ora s-au apucat de treaba.
Au mutat mobilierul, ne-am mutat si noi, atat cat ne-au permis prizele, si au inceput cu zgmotele: taiat cu flexul, dat gauri, batut cu ciocanul. Telefoanele trrrr…….trrrr, tastele pac…….pac, zgomotul de fond brrr…….brrr. Praf………mizerie, stiti ce sunt constructiile!
Cum sa te concentrezi? Cum sa lucrezi in asemenea conditii? Si asta nu era tot, minunatii muncitori au adus cu ei si un damf de sudoare incat a fost o zi de calvar.
Ce mai, parca eram in jungla! Haos total! Cum analizam in mintea mea situatia suna telefonul unuia dintre cei doi, si ghiciti ce melodie avea? nu nu, n-ati ghicit nu era manea, era melodia din Tarzan in jungla! Hmm! mi-am zis, s-a mutat jungla la noi.
Evident ca ne-am plans, mare rezolvare n-am obtinut, decat ca azi nu mai miroseau asa urat, semn ca s-au prins ca nu ne-a placut de ei si ca ne-au intoxicat destul cu parfumul „sanel jungla”.
Calvarul a durat si astazi si o luam de la capat luni. Eu sper sa se finalizeze totul luni pentru ca altfel o sa inebunim cu ei acolo.
E greu sa traiesti in jungla!
Lasă un răspuns

