Donez vecini!

Cine n-are vecini petrecareti sa-mi lase un mesaj, donez eu cu mare placere.
Vecinii mei locuiesc la parter, eu la etajul 1, pe aceeasi parte. Sunt doi- sot si sotie, si din cand in cand sunt foarte petrecareti, cand i apuca cheful de ras, ascultat muzica la maxim, mai bine pleci de acasa.
Aseara la ora 23.30 ma pun si eu ca tot omul la somn, iau intai telecomanda, dau drumul la tv, butonez putin in cautare de ceva film sau emisiune care sa ma adoarma, dar brusc aud o melodie house la maxim, in prima faza m-am gandit ca s-a stricat tv-ul, dar surpriza nu de la mine se auzea, ci de la vecini mei petrecareti-ei ascultau muzica house la maxim. M-am gandit ca asculta si ei o melodie si apoi se potolesc, dar ce sa vezi, nu s-au potolit, dupa trei melodii house au urmat cateva manele. Simteam toti basii cum imi zguduie peretii, cum patul se clatina, cum nervii mei sunt intinsi la maxim. M-am gandit sa ma duc al ei la usa, sa ma autoinvit la chef ca de dormit oricum nu prea aveam sanse, desi nu cred ca ar fi auzit soneria. Am renuntat pentru ca imi era lene si nu aveam dispozitie de dansat, defapt in realitate, sunt eu prea cuminte si toleranta si ma sacrific de dragul lor. Sunt tineri trebuie sa se distreze si ei.
Dupa vreo ora s-au potolit si am adormit si eu, dar m-am trezit in aceleasi acorduri dimineata la ora 8. Se pare ca n-au fost destul de obositi ca sa doarma pana tarziu si mai mult fiind dimineata aveau mai multa energie decat seara trecuta. Si in acest moment – acum cand scriu acest post- vecinii mei petrec, sau ma rog e mult spus petrec, dar muzica merge destul de tare, la mine se aude basul.
Cine mai doreste? cine mai pofteste? e gratis!
Lasă un răspuns

