Vraja muntelui!

Dupa cum stiti in acest weekend am fost la trainingo-distractie (vorba lui Croco), la Arieseni sus-sus la munte sus, in Tara Motilor. A fost o vreme deosebit de frumoasa, si despre zona ce sa spun? am ramas fara cuvinte, nu credeam ca poate fi asa frumos.
Am fost cazati la pensiunea Vraja Muntelui din Arieseni. Aici am intalnit niste oameni deosebiti care au stat la dispozitia noastra tot timpul. Mancarea a fost foarte buna, traditional romaneasca, specifica zonei, portii mari pe saturate, cu o mica obiectie la sare- nu s-au zgarcit. Conditiile de cazare le puteti vedea pe site- no comment.
Partea de trainning a fost scurta (multumim Big Boss), a fost mai mult o ocazie ca sa ne cunoastem mai bine intre noi, sa interactionam mai usor, sa ne eliberam de tot ceea ce inseamna stress si viata cotidiana.
Am facut si doua trasee de munte cu vizitarea unor obiective turistice. Primul obiectiv a fost la Cascada Varciorog, dupa un traseu de 3.5 km, care nu a fost tocmai usor, dar s-a meritat. Al doilea obiectiv (pentru cei care am rezistat) a fost Groapa Ruginoasa, cu un traseu de 800m, dar foarte greu, doar de urcat prin padure, pe o poteca cu pietre(multumesc colegului A care m-a tarat dupa el pana in varful muntelui). Efortul a meritat pentru ca nu avem ocazia sa vedem asa ceva decat destul de rar iar minunatiile naturii merita apreciate.
Am gasit si mure cu care m-am mai revigorat, ursi n-am vazut, si nici alte animale salbatice.
Nu va spun ca am fost epuizati fizic dupa aceste doua expeditii pe munte dar cei de la pensiune au reusit sa ne intremeze cu putina tuica si afinata si un party pe masura.
Astazi am avut parte si de un sport de agrement- tir cu arcul- care a fost interesant. Anu trecut am invatat sa trag cu pusca- la paintball, iar anul asta sa trag cu arcul. N-am prea nimerit eu tinta, dar a fost distractiv. O parte mai putin distractiva a fost ca ne-am facut si niste vanatai de toata frumusetea cu coarda de la arc, desi ni s-a atras atentia asupra acestui fapt, si am avut si echipament de protectie.
Ce sa va spun? un colt de rai care daca aveti vreodata dorinta si ocazia merita sa-l vedeti.
Poze cu mine si colegii mei o sa atasez in zilele urmatoare.
O saptamana minunata sa aveti! mie nu-mi prea vine sa ma duc maine la munca, as mai fi ramas acolo macar o saptamana, dar din pacate am fost nevoiti sa ne intoarcem la realitate.

Un gând despre „Vraja muntelui!

  1. […] E o poza de la Arieseni, facuta anul trecut cand am fost acolo in team-building. Poteca din padure cand ne intorceam de la Cascada Varciorog. O zona de munte deosebit de frumoasa despre care am scris aici. […]

Lasă un răspuns

