Reclama, anunturi

Vreau sa inaugurez o noua rubrica pe blog. O sa fie o categorie speciala in care sa putem promova persoane care merita, sau sa facem un anunt, sau o reclama, ce vreti voi. Putem chiar sa facem si apeluri umanitare.

O sa inaugurez aceasta rubrica astazi cu M.I.S.H.U.

Personal nu-l cunosc, dar am rasfoit si eu blogul lui si mie imi place cum scrie, imi place ca  are incredere in el si sunt sigura ca o sa reuseasca sa-si indeplineasca toate visele. I place sa cante si tocmai a inregistrat o superba piesa, mie imi place mult. ” Viteza sangelui meu”

Bafta multa! sa ajungi cat mai sus si sa poti sa te menti  acolo mereu

Tag-uri:,

Lasă un răspuns

