Brrr……a venit iarna!

Azi noapte auzeam eu prin somn cum bat stopii de ploaie in geam dar mie imi era cald si bine sub plapumioara si nici macar nu vroiam sa ma gandesc cum o sa fie ziua de astazi. Evident ca la un moment dat s-a facut dimineata si a sunat alarma de trezire. Imi era asa de lene sa am dau jos din pat si sa ies prin ploaie doar ca alta alternativa nu aveam.

M-am echipat asa de toamna si de ploaie, cu papuci inchisi, cu geaca si umbrela. Nu era frig cand am iesit din casa, aerul era proaspat, as spune chiar placut, doar ca ploua ploua. Drumul pana in statia de autobuz si apoi din statie pana la job a fost cam greu, masini care stropeau, ploaie care batea din toate partiile, umbrela care era insuficienta astfel incat am ajuns la job cu pantalonii uzi pana la genunchi si papuci la fel. Am rabdat frig toata ziua, ca de la papuci mi s-au udat si ciorapii si mi-a fost frig la picioare. Evident ca si centrala termica de la job nu functioneaza si ne-am incalzit de la aparatul de aer conditionat si multe ceaiuri fierbinti.

Cand am plecat de la job natura era mai dezlantuita, batea un vant rece-rece si era lapovita. Nu-mi vine sa cred ca in cateva ore am ajuns de la 12 grade la 3. Da, 3 grade era la ora 17.00 cand am plecat de la job.

Mai devreme am coborat cu gunoiul, si ninge- e lapovita, bate vatul si e frig- frig. In 3 minute mi-a inghetat nasul.

Acum trebuie sa scotocesc prin dulap dupa haine groase de iarna si cizme. Daca la noapte scade temperatura sub zero grade maine o sa fie polei. E doar octombrie, 13 octombrie, e toamna si nici macar n-am trecut la ora de iarna.

Vreau sa fie cald! sau macar iarna sa mai intarzie putin, sa nu puna stapanire asa repede pe noi.

La voi e cald si bine?

Tag-uri:, ,

Lasă un răspuns

