Visul!

Ieri, dupa ce am terminat cu jobul am plecat spre oras  sa-mi platesc factura de gaz care era restanta cam de multisor.Am tot auzit in stanga si in dreapta ca mai nou se taie gazul indiferent de suma cu care esti restant, nu conteaza ca datorezi un leu sau o mie de lei, daca esti restant iti opresc furnizarea cu gaze si te pun sa platesti rebransarea. Si cum iarna s-a instalat din octombrie si caldura e ceva necesar m-am conformat. Spre surprinderea mea nu era coada la caseria unde platesc asa ca am terminat repede treaba.

Apoi am iesit cu o prietena care n-am vazut-o demult la un ceai si la o poveste. Ne-am afumat intr-un local care avea spatiu si pentru nefumatori (nu fumam nici eu nici ea) si fumatori, dar cam degeaba, ca la plecare eram afumate amandoua.

Cand am ajuns acasa la caldurica m-am asezat la calculator sa citesc ce mai scrie lumea pe bloguri. La Crocodita era romanul partea 35-a in care Eve trebuie sa se marite. Rochie alba, invitati, emotii, zambete, nunta, emotia lui „da”. Mai departe la BlueAngel – un vis ca se marita, doar ca rochia era neagra. Ce semnificatie a avut visul nu stiu, eu pot spuen ca sunt putin superstitioasa si uneori visele mi se implinesc, dar nu intotdeauna. Depinde cat de mult cred.

Apoi mi-am amintit ca pe parcursul zilei am rasfoit si eu un ziar la job, si mi-am citit horoscopul unde scria ca imi doresc sa ma marit. Pana si horoscopul imi stie dorintele? sau doar incearca sa ma amageasca? mai bine ar face sa se alinieze planetele si sa se favorizeze ce trebuie sa se favorizeze-  parca asa se spune pe la horoscoape.

Si dupa ce neuronii mei s-au confruntat ieri cu aceste cuvinte nobile: nunta, emotie, mireasa, „da sau nu” , dorinta, vise,  ghiciti ce am visat?  E foarte simplu. M-am visat si eu mireasa, ca doar creierul meu a procesat informatia si azi noapte a lucrat, nu s-a odihnit. Da eram mireasa si nu aveam ciorapi albi,  tot cautam in sertar si nu gaseam decat gri sau culoarea piciorului. Albi nu aveam si pana la urma m-am resemnat cu o pereche culoare piciorului pe principiul ca rochia lunga si de printesa nu v-a lasa sa se vada acest detaliu.

Spre surprinderea mea aveam si mire, ca m-am mai visat si eu mireasa de cateva ori dar ca nu aveam mire sau chiar daca aveam nu reuseam sa-i vad fata.

Eu zic ca visele trebuie visate si dimineata uitate, fara sa fie analizate in detaliu, deoarece ele sunt doar niste nascociri ale creierului care proceseaza anumite cuvinte sau informatii.

Haideti mai bine sa visam cu ochii deschisi! Eu acum ma visez pe o insula unde este cald, unde soarele straluceste cu putere sa-mi bronzeze pielea si unde valurile marii imi canta un cantec.

Sa visam ceva minunat, sa visam fericirea!

Tag-uri:, , , ,

4 gânduri despre „Visul!

  1. Viorel 17/10/2009 la 5:25 Reply

    Visam, visam dar mai trebuie sa şi ne trezim si sa trăim 🙂

  2. Lilly 17/10/2009 la 5:29 Reply

    bun venit Viorel!
    sa traim ceea ce visam? sau sa ne traim viata fara sa tinem cont de vise?

  3. Viorel 18/10/2009 la 7:31 Reply

    Nici nu mai stiu, poate unele vise nu se pot transpune în realiate…

  4. Lilly 18/10/2009 la 7:39 Reply

    realitatea e ceea ce traim zi de zi, visele sunt vise 🙂 si e bine sa ramana asa, pentru ca daca s-ar implini n-am mai vrea sa visam(cosmarele)

Lasă un răspuns

