Mancare nesanatoasa!

Astazi am fost prin mall-uri, mi-am dedicat o dupa-masa de shoppinguiala, desi nu prea mi-a iesit ca nu mi-am cumparat aproape nimic. Vroiam si eu o haina de iarna dar sunt niste preturi exorbitante si nimic nu a stralucit incat sa ma atraga si sa cumpar.

Trecand pe langa food-court am observat multa lume care papa mancare de fast-food. Coada mare atat la Mc Donald’s cat si la KFC. Mi s-a facut si mie pofta de KFC. M-am asezat si eu la coada si am salivat la puii rumeni, ca timp am avut, erau cel putin 7 persoane in fata mea la coada. Dupa vreo 10 minute de asteptare am reusit sa comand si eu bucatele rumene de pui si cartofi prajiti.

O alta aventura a fost sa gasesc o masa libera unde sa-mi pot savura mancarea in tihna, dar nu m-am lasat batuta si pana la urma am gasit. Am savurat meniul dar din pacate dupa ce am terminat de papat am simtit ca nu mi bine. Mi se face instant rau si ma ia cu ameteli. Ficatul meu suferea, nu prea i-a placut meniul. E a doua oara cand mi se intampla sa-mi fie rau dupa KFC, sper sa ma potolesc si sa renunt la aceste mici placeri ale vietii ca nu-mi fac bine.

Voua va place mancarea nesanatoasa?

Tag-uri:, , , ,

Un gând despre „Mancare nesanatoasa!

  1. […] si mie cititori. Astfel, am observat ce cauta lumea. Cred ca cel mai citit post al meu este ” mancare nesanatoasa“ . E bine ca lumea cauta si vrea sa manance mai sanatos.  Nu stiu daca postul meu a raspuns […]

Lasă un răspuns

