Superb!

Astazi am pimit un cadou foarte frumos. E vorba de un desen, facut de o fetita de 4 anisori, o nepotica, fetita unei verisoare- Andreea se numeste. Andreea e o fetita blonda, cu carlionti in par, cu ochi mari albastrii, cu gene intoarse si lungi, slabuta pentru ca nu-i prea place ei sa pape. Intr-un cuvant un inger!

A fost astazi in vizita la mine si mi-a adus acest desen:

Picture 65

Picture 66

Andreea a fost foarte draguta, dupa ce mi-a inmanat desenul m-a intrebat daca imi place si ce o sa fac cu el?  I-am spus ca imi place foarte mult si ca  o sa-l pastrez. Probabil o sa-l tin pana creste ea mare- mare si atunci o sa i-l arat. Poate o sa devina o artista, o pictorita.

Am pus-o sa-mi descrie ce a desenat.  Si mi-a spus asa: am desenat un copac, frunze,  si un iepuras. Copacul e singurul care l-am ghicit si eu, dar apoi am identificat si frunzele si iepurasul.

Multumesc Andreea!

Tag-uri:, , , , ,

4 gânduri despre „Superb!

  1. Viorel 22/10/2009 la 20:18 Reply

    Dragut, imi aminteşte de perioada de copilarie si mai ales de generala de ora de desen, nu prea imi plăcea mie sa desenez plus ca eram anti-talent, aşa ca o puneam pe sora mea mai mare sa imi facă desenele, apoi când veneam acasă si daca luam 8 ea se supară ca cică „cum de nu mi-a dat 10” ? 😛

  2. Lilly 23/10/2009 la 3:18 Reply

    merci 🙂
    cred ca tuturor copiilor le place sa deseneze, si mie imi placea cand eram mica, doar desenul tehnic din facultate ma omora incet, ca eu si cu rigla nu trasam drept liniile 🙂

  3. Lia 23/10/2009 la 6:14 Reply

    Seamana foarte mult cu desenele mele din copilarie:)
    pupici

  4. Lilly 23/10/2009 la 6:27 Reply

    pupici si tie Lia
    putem face si noi o gradinita si sa desenam!

Lasă un răspuns

