Schimbare!

Nu stiu voi cum sunteti dar mie nu-mi plac schimbariile, sau mai exact sunt reticenta atunci cand vine vorba de o schimbare, fie ca e o schimbare de job, de domiciliu, sau de ora. Stiu ca intotdeauna schimbariile sunt necesare, ca daca nu ar fi schimbari ne-am plictisi de atata rutina, dar eu tot reticenta sunt.

Acum s-a schimbat iarasi ora, o sa dorm cu o ora mai mult, dar ceasul meu biologic nu-i fixat inca, functioneaza pe vechiul principiu, si mi-e greu pana ma obisnuiesc. O sa mi se para ziua mai lunga la job, o sa fie intuneric cand plec de la job si cand ajung acasa, nu o sa mai am chef de iesiri, seara o sa mi se faca somn mai repede, dimineata ma voi trezi mai devreme.

Inca ceasul care-l am in casa nu l-am mutat, functioneaza pe vechea ora, ca sa mai atenueze din efectul produs de aceasta schimbare. Psihic ma simt mai linistita desi stiu ca realitatea e alta.

In cateva zile o sa-mi revin si apoi in martie iarasi o sa am plang ca cineva ne-a furat o ora si ca ceasul biologic e dat peste cap si trebuie resetat.

Voua va plac schimbariile? Va adaptati usor la schimbari?

O saptamana minunata sa avem!

Tag-uri:, , ,

4 gânduri despre „Schimbare!

  1. Boris 27/10/2009 la 7:27 Reply

    Ma adaptez in functie de schimbare… Acum ca s-a dat ceasul cu o ora inainte, vad ca ma scol fara ceas dimineata.

  2. Lilly 27/10/2009 la 7:53 Reply

    Boris, e bine daca te adaptezi usor schimbarilor
    trezirea e mai usoara si la mine dar seara se intuneca asa repede si nu-mi place, si parca nu mai am chef de nimic cand vad ca-i intuneric

  3. Boris 27/10/2009 la 7:58 Reply

    Intr-adevar e nasol ca se intuneca devreme… parca este 10 seara… te trage la somn.

  4. Lilly 27/10/2009 la 8:03 Reply

    am intrat in perioada de hibernare, la 7 seara luna e deja pe cer si noi vrem sa dormim
    macar sa ne odihnim si sa ne trezim plini de energie

Lasă un răspuns

