This is it!

De foarte multe ori in viata spunem asta e! asta e! asta e ! si ne consolam. Uneori poate se mai poate face ceva alteori ramanem doar la aceste cuvinte: ASTA E!

Cred ca asa a fost si pentru Michael Jackson, a ramas cu consolarea ca ” THIS IS IT ” pentru ca viata si cariera lui s-au oprit la aceste cuvinte.

Aseara am vazut si eu filmul. Nu-s o fana inraita si nici Michael nu-i un idol pentru mine dar am tinut sa vad si eu ultimele clipe din viata lui. A fost un perfectionist, un om care avea calitati vocale si ureche muzicala, un om care stia sa faca show si vroia ca totul sa iasa perfect, chiar si cel mai mic detaliu.

Cred ca ar fi fost cel mai mare spectacol/ show al timpurilor noastre, multa lume s-ar fi bucurat de un show perfect.

Recomand acest film tuturor care inca n-au apucat sa-l vada, si tuturor celor care i-au ascultat melodiile de-a lungul timpului sau celor care nu le-au ascultat pentru ca merita sa priviti dincolo de toate aparentele si rautatile.

 

 

Tag-uri:, , ,

4 gânduri despre „This is it!

  1. valliy 05/11/2009 la 7:29 Reply

    Inca nu am vazut filmul, dar sper sa il vad cat mai curand. Nu sunt nici mare fan.. dar imi plac la nebunie unele melodii din repertoriul sau !! Oricum a fost, este si va ramane cel mai mare artist din toate timpurile!

  2. Lilly 05/11/2009 la 7:33 Reply

    Bun venit Valliy!
    Un artist care o sa ramana vesnic in sufletele noastre!
    doar 2 saptamani ruleaza filmul asa ca grabeste-te 🙂

  3. Viorel 05/11/2009 la 21:16 Reply

    Probabil o sa mă duc si eu sa vad filmul. 🙂

  4. Lilly 06/11/2009 la 5:33 Reply

    @Viorel-mie mi-a placut sper sa-ti placa si tie

Lasă un răspuns

