3D!

Am fost si eu in seara asta la un film 3D. E primul, n-am mai vazut pana acum. Motivele sunt simple: n-am avut ocazia, nu a fost ceva prioritar, si in plus la comediile romantice nu s-a inventat 3D-ul(ca astea-s filmele favorite).

„A Christmas Carol” varianta 3D. Ce sa va spun? O noutate pentru mine. La inceput am fost incantata, ochelarii minunati care i-am tot probat inainte sa inceapa filmul, la reclame, si nu vedeam nimic deosebit. Apoi a inceput filmul si deja ochelarii aveau efect. Totul capata o alta dimensiune si ma fascina.

Dupa o jumatate de ora de stat cu ochelarii pe nas, nu-i mai suportam. Sunt grei, dintr-un plastic dur, si nasucul meu de diva, acum are asa o dunga, si s-a deformat. M-au cam incomodat, plus ca dupa film deja ma durea capul, semn ca au si ceva dioptrii.  Intr-un cuvant nu mi-au placut, poate sunt si altii mai frumosi, mai usori, mai comozi decat cei care i-am purtat in seara asta.

Filmul e interesant, mi-a trezit sentimentele pentru Craciun, pentru semnificatia Craciunului si totodata m-a trezit la realitate. O sa iubesc mai mult Craciunul, asa cum il iubeam cand eram mica, cred ca in timp am pierdut ceva din toate astea, dar sunt dispusa sa ma straduiesc sa regasesc magia Craciunului si fumusetea vietii.

V-ati facut lista pentru Mos Nicolae si Mos Craciun?



 

Tag-uri:, , , ,

3 gânduri despre „3D!

  1. Rae 23/11/2009 la 3:54 Reply

    lista de dorinte ar fi mai inspirata daca am scrie ce NU ne-am dori de Craciun & co (economisim hartie, pix, timp) :)))

  2. Lilly 23/11/2009 la 5:21 Reply

    da Rae, dar Mosu bietu de unde sa stie ce ne dorim? nu mai bine i facem lista si vede el ce poate aduce 🙂
    spor la facut liste 🙂

  3. panalu 19/06/2010 la 10:47 Reply

    salut și eu sunt pasionat de fotografia 3d ,ce spui schimbam link http://panalu.blogspot.com

Lasă un răspuns

