:)

Sotia:
– Dragul meu,am observat ca nu mai iei pastilele de „Tenox” pentru tensiune.
– Da, intr-adevar, pentru ca am citit prospectul si am vazut ce efecte secundare poate avea. – Ce, anume?!
– Pai… poate provoca impotenta si caderea parului…
– Si ce daca?….
– Nu pot sa accept sa-mi cada parul…

2 gânduri despre „:)

  1. Rae 06/12/2009 la 11:36 Reply

    hm..cred ca barbatul in cauza era metrosexual :))

  2. Lilly 06/12/2009 la 13:49 Reply

    era un barbat care tinea mult la imaginea lui 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: