Nu uitati!

Maine e vineri! vine weekendul, un weekend care se anunta cu multe evenimente. Vine Mos Nicolae!!! si avem alegeri prezidentiale.

Sper ca ati fost cuminti si ati scris deja „sclisoalea” (vorba lui Andreea) pentru mosu. E voie sa va doriti multe, dar  sa va multumiti si cu putin. Tineti cont ca-i criza, Mosu’i batran si nu poate cara foarte multe si trebuie sa ajunga la toata lumea care inca crede in mos si a fost cuminte. Desi stiti ca poate aduce si cate-o bota, totusi el e bun si ne aduce si lucrurile dorite.

Am si eu o lista pentru Mosu dar o sa fiu foarte bucuroasa daca o sa primesc dulciuri, ciocolata e cel mai frumos cadou care mi-l poate aduce.

La job maine o sa impodobim bradul, o sa scriem scrisori cu dorinte pentru noi si pentru firma. Trebuie sa fie biroul gatit de sarbatoare, bradul impodobit  ca sa stie  Mosu unde sa poposeasca.

Acasa o sa-mi lustruiesc toti papucii si o sa-i asez la usa sa stea frumos sa-l astepte pe Mosu. O sa fiu plecata acasa-acasa in weekend, ma intorc duminica,  dar sunt curioasa ce imi lasa in papucii de acasa  (astia de la Cluj) dar si in papucii de acasa-acasa.

La blog Mosu sa-i aduca o  haina noua (in seara asta nu m-am putut hotari ce ar trebui sa imbrace blogul meu). Duminica o sa va povestesc ce mi-a adus, daca mi-a adus ceva- totusi sper ca n-am fost asa de rea.

Un weekend minunat! spor la lustruit papuci si nu uitati sa si votati.

Kip in taci!

Acasa-acasa n-am net, acolo am: natura, aer prospat, foc in soba si multe bunatati asa ca ne citim duminica.

Tag-uri:, , , ,

2 gânduri despre „Nu uitati!

  1. blue_varza 06/12/2009 la 21:04 Reply

    Ei, ce ti-a adus mosul?! 🙂
    …si sunt curioasa ce ti-a adus mosu’ de la firma, dupa ce ati „”trudit” atat la impodobitul birourilor… 😉

    Iar daca ai nitel timp si vrei sa iti reamintesti de momentele haioase ale copilariei, poate iti arunci un ochi si pe-aici:
    http://www.verze.ro/index.php/Divertisment/Evenimente/batul-cel-de-mos-nicolae.html

  2. Lilly 06/12/2009 la 21:23 Reply

    Bun venit Blue_Varza!
    a venit mosul asa mai tarziu pe seara si mi-a adus o ciocolata si eu mi-am facut cadou un palton 🙂
    la job vine abia maine, am plecat vineri mai repede si sper ca fetele au facut bradul, sunt curioasa sa vad maine
    maine o sa scriu ce mi-a adus 🙂

Lasă un răspuns

