A trecut si Mos Nicolae!

Dupa cum v-am spus, vineri am plecat mai repede de la birou si nu am vazut bradul impodobit. Fetele insa au fost harnice, l-am impodobit frumos cu globuri rosii si portocalii (culori politice? nu cred! asa s-a nimerit 🙂 ), cu clopotei, mosi, beculete colorate, foarte frumos arata. Biroul a imbracat haina de sarbatoare.

A venit si Mosul, ne-a adus multe multe dulciuri, ciocolatele de toate felurile, bombonele si bombonici, diabet scrie pe mine. Evident ca mi-e foarte greu sa ma abtin cu atatea bunatati in jurul meu, eu care sunt mare amatoare de dulciuri si in special de ciocolata. Imi place ciocolata! mult de tot, de toate felurile, evident ca unele mai mult dar oricum ar fi nu refuz o bucatica. Pe ultimele locuri in ierarhia preferintelor se situeaza cea cu cafea, sau alcool. Dar in lipsa de altceva sunt bune si astea.

Incerc sa ma abtin dar cu greu reusesc, ar trebui sa inlocuiesc dulciurile cu fructe, imi plac mult si fructele, dar din pacate oricat de dulci ar fi nu inlocuiesc ciocolata.

Am facut si eu pe mosul, inca mai am datorii si restante dar sper ca in doua zile sa le achit, sa nu-l dezamagesc pe Mos Nicolae. Cei mai fericiti sunt copiii, traiesc totul la cele mai inalte cote, sunt emotionati, entuziasti, curiosi si bucurosi. Mi se umple sufletul cand ii vad.

Asa eram si eu. Mi-a ramas intiparit in minte un cadou de la Mos Nicolae, cred ca aveam cam 6 ani, si am primit o punga mare de cuburi: albastre, rosii si galbene. M-am bucurat foarte tare atunci.

Sincer in adancul sufletului si eu cred ca exista Mos Nicolae si Mos Craciun!  si o sa ma bucur toata viata orice as primi.

Asa cum Mos Nicolae nu m-a dezamagit sunt sigura ca nici Mos Craciun nu o sa ma dezamageasca.

Voua ce v-a adus Mosu’ ?

Tag-uri:, , ,

Lasă un răspuns

