Santa Claus is coming to town!

M-am gandit si m-am razgandit si iar m-am gandit si iar m-am razgandit si apoi iar m-am gandit si razgandit si pana la urma in seara asta m-am hotarat sa o fac. Imi asum tot riscul! Despre ce este vorba? Despre lista cu ce imi doresc  de la Santa Claus.
L-am vazut in seara asta pe Santa Claus, statea intr-un magazin langa un bradut, si cand te sesiza in prezenta lui, incepea sa cante si sa danseze. E vina ta Santa Claus  ca mi-ai zambit si mi-ai dansat, nu trebuia sa faci asta daca nu vroiai sa-ti scriu si eu.
Sti ca am fost cuminte, uneori chiar prea cuminte, si de aceea te rog sa citesti si lista mea. Stiu ca e criza, ca-i instabilitate politica, ca viata mea desi pare stabila nu-i chiar asa,  si o sa zici ca-i greu, dar ………….citeste:
– ciocolata, multa ciocolata, fina si gustoasa
– un halat pufos, alb, de baie
– o pijama
– un set de creme de la Vichy
– o geanta, nu trebuie sa fie LV
– niste asternuturi noi pentru pat
– prosoape pufoase de baie
– o esarfa frumoasa (ceva cu mult mov)
– o caciula draguta
– o pereche de pantofi de gala
– o tinuta pentru petrecerea de sambata (de la firma)
– un aparat foto
– un bradut gata impoodobit
– o tastatura noua si un soricel
– un set de oale de inox (doar sti ca le uit pe foc si se ard)
– niste cercei frumosi de argint, ca aurul alb e scump
– o floare -craciunita
– si sa nu-i uiti pe prietenii mei, sa le aduci si lor ceva
Multumesc Santa Claus!
Sa sti ca nu ma supar daca nu-mi aduci ce am scris pe lista, nu-i problema, poti sa-mi aduci orice vrei tu, ca oricum o sa ma bucur mult.
Te rog sa nu uiti de zapada!
Tag-uri:, , , ,

6 gânduri despre „Santa Claus is coming to town!

  1. vali 15/12/2009 la 17:51 Reply

    Foarte frumos! Ar trebui sa iti urmam exemplul si toti sa trimitem scrisori Mosului cu dorintele noastre. Poate pana la urma tot ne aduce cate ceva daca facem o lista foarte lunga (ne aduce de rusine!!!). Cred ca o sa-ti urmez exemplul.
    PS: pacat ca nu e ziua ta acum ca aveam de unde sa ne inspiram pentru cadou!

  2. Lilly 15/12/2009 la 17:57 Reply

    bine ai venit Vali! ma bucur ca ti-ai facut curaj si ai comentat. Te rog sa faci lista la Mosu’, macar asa o sa afle ce iti doresti, si cu siguranta iti aduce ceva. Nu uita el oamenii buni, plus ca am pus si eu o vorba buna 🙂

  3. Lorena 15/12/2009 la 18:04 Reply

    Asa ar trebui sa facem cu totii … Mos Craciun Exista!

  4. Lilly 15/12/2009 la 18:09 Reply

    Mos Craciun exista! nu am nici o indoiala, mi-a tras ieri cu ochiul, deasta i-am si scris. Trimite-i si tu cateva randuri 🙂
    Bine ai venit!

  5. crocoditza 15/12/2009 la 18:22 Reply

    Sa-ti indeplineasca Mosu’ toate dorintele!
    iti pun o pila… stiu ca ai fost cuminte 😉

  6. Lilly 15/12/2009 la 18:25 Reply

    multumesc Croco! sa faci si tu lista, ca Mosu-i batran si uita, dar daca are lista citeste, reciteste, si o sa stie ce sa-ti aduca 🙂

Lasă un răspuns

