Pentru suflet!

E vremea colindelor! mi se umple sufletul de bucurie. 🙂 pot sa zambesc cu gura pana la urechi.
„Florile Dalbe” e o colinda care-mi place mie foarte mult, care o fredonez mereu in preajma Craciunului.
Astazi am trait emotia Craciunului. Acea emotie care o aveam cand eram copil, cand asteptam cu nerabdare ziua de ajun, sa impodobim bradul, sa impodobim casa cu cele mai alese tesaturi si podoabe, cand asteptam momentul sa putem pleca la colindat, cand pe toate drumurile rasunau colinde, cand ne ingheta nasul si mainiile in straie de sarbatoare, cand nu conta ca ninge sau ploua, ca-i zapada sau noroi, cand nu existau piedici care sa te tina in casa. Nu stiu daca voi ati trait asemenea emotii, dar pe mine si acum ma infioara Sarbatoare Craciunului, emotia bucuriei si inocenta copilariei, sentimente traite la cele mai inalte cote.
Astazi la job am fost colindati, am primit colindatori. E vorba de un grup de preoti ortodoxi de la parohiile din imprejurimi care au venit sa ne aduca bucuria Craciunului putin mai repede.
Afara ningea ca in povesti cu fulgi mari, pufosi, biroul era plin de oameni, toti care lucram pe plantatie (cam 50 de persoane), bradul era impodobit, mirosea a portocale, colindatorii colindau. Ce sa-ti doresti mai mult? Atmosfera de vis! M-am emotionat, am simtit un fior pe sira spinarii, si ochii mi s-au umezit.
E minunat ca in rutina de zi de zi sa se intample ceva si pentru suflet, sa simti emotia Nasterii Domnului, sa-ti amintesti de Craciun, sa traiesti emotia de alta data.
Multumim pentru colinda si pentru ziua minunata!

Pisi: Mosule eu ti-am scis sa ne aduci zapada, vad ca mi-ai ascultat dorinta, multumesc, dar azi dimineata fetele la job m-au certat au zis ca-i doar vina mea ca mi-am dorit zapada, si sa-ti spun ca momentan ne ajunge, dar mai vrem si in ziua de ajun si de Craciun.
Multumesc Mos Craciun! Astept si celelalte cadouri 🙂
Tag-uri:, , , , ,

2 gânduri despre „Pentru suflet!

  1. Viorel 20/12/2009 la 21:18 Reply

    Eu imi amintesc si acum de vremea cand copil fiind mergeam cu colindul:)

  2. Lilly 21/12/2009 la 16:24 Reply

    🙂 ce frumos era la colindat!

Lasă un răspuns

