I see u!…….Craciun Fericit!

O sa fac acest post 2In1 ca la sampoane.
Incep cu filmul.AVATAR. Sincer cred ca cel mai spectaculos film care l-am vazut pana acum. Animatie, efecte speciale, culori, totul deosebit.
L-am vazut aseara, adica seara a inceput si s-a terminat noaptea tarziu, de la 23.00 la 2 noaptea. Sincer am atipit de cateva ori ca imi era un somn, dar am tinut mortis sa-l vad, asa ca m-am sacrificat. Am dormit 3 ore si azi a fost o zi foarte grea la job (ultima anul asta), dar am rezistat, inca sunt pe baricade, la un moment dat eram ca o oala sub presiune, acum am facut o baita, m-am relaxat si urmeaza somnul.
Au fost 3 zile agitate, in care am incercat sa rezolv multe probleme, zile care nu-mi plac ca intotdeauan sunt agitate, dar trecem peste, acum vin zilele linistite cu relaxare si buna dispozitie.
Vi-l recomand cu mare drag, in special varianta 3D, e un amestec intre animatie, realitate, fantastic, love story,… cred ca va rupe multe oscaruri.
Maine plec si eu acasa-acasa, sa fiu cu familia de Craciun, sa ma rup de realitate, acolo e o alta realitate, timpul se scurge altfel, sa pap bunaciuni facute de mama, sa butonez tv-ul, sa dorm, sa povestesc, si sa-mi incarc bateriile pentru noul an.
Va doresc un Craciun Fericit! sa va dea Dumnezeu tot ce va doriti, sa-l petreceti alaturi de cei dragi, sa aveti liniste si pace si Mos Craciun- cel batran dar bun, sa va aduca multe cadouri, sa va implineasac multe dorinte si sa fiti fericiti!
Kip in taci!
Sarbatori Fericite!
Tag-uri:, , , ,

2 gânduri despre „I see u!…….Craciun Fericit!

  1. Viorel 28/12/2009 la 22:44 Reply

    Sărbători fericite ! 🙂

  2. Lilly 29/12/2009 la 14:56 Reply

    multumesc Viorel!
    Sarbatori fericite in continuare 🙂

Lasă un răspuns

