De weekend!

M-am trezit azi dimineata cu o mare pofta de shopping, de a cheltui bani, simteam ca sunt prea multi pe card si o sa sufoce. Asa ca am purces spre mall ca tot e sezonul de reduceri. Defapt e  prima faza a reducerilor, o sa mai urmeze si alte trepte mai joase, doar ca acum e o gama larga si variata de produse. Mi-am clatit ochii prin multe vitrine si magazine, am probat multe haine si mi-am obosit picioarele si nu numai.
Partea buna e ca am reusit sa cheltui ceva banuti, mi-am cumparat lucruri folositoare si frumoase. Aveam nevoie de putin rasfat, sa-mi zambeasca ceva nou in dulap sau sa zambesc eu cand port ceva nou.
M-am intalnit si cu o prietena buna, fosta colega de faculta, care locuieste in Alba si ne vedem destul de rar, ceea ce m-a bucurat mult, ca ne-am vazut si am mai schimbat si noi impresii despre viata asta, desi a fost scut timpul care l-am petrecut cu ea. Intamplator m-am mai intalnit si cu un fost coleg de faculta si tot intamplator cu alta colega care n-am vazut-o demult demul. M-am simtit bine ca i-am vazut, mi-am amintit de facultate, de chefurile si iesirile care le faceam. Ce vremuri frumoase! Cea mai frumoasa perioada din viata mea a fost facultatea.
Am facut shopping cu o prietena si am mancat mancare nesanatoasa – fastfood, foarte bine mi-a picat.
Mi-am luat si o carte, imi lipsea un numar din colectia de la Jurnalul National, de la Diverta, mult mai scumpa decat a costat in realitate dar acum o am si o sa o citesc.” Mihail Drumes- Scrisoare de Dragoste”.
Mi-am dat seama ca imi place sa fac shopping singura, fara sa ma streseaze nimeni, sa merg in ritmul meu, sa ma uit la ce imi atrage privirea, n-am rabdare sa astept dupa altii sau sa intru in magazine care nu ma atrag deloc. Totusi nu intotdeauna reusesc sa-mi iau ceva, uneori parca nimic nu ma atrage, nimic nu-mi zambeste, nimic nu ma multumeste.
A fost o zi obositoare fizic dar cu multa implinire sufleteasca ca m-am intalnit cu persoane dragi mie si mi-am confirmat inca odata faptul ca pentru noi femeile au mare importanta lucrurile mici. Shoppingul ne poate face fericite si implinite.
Kip in taci!
Tag-uri:, , , , , ,

3 gânduri despre „De weekend!

  1. Hubba Bubba 03/02/2010 la 20:16 Reply

    Zau ca si mie-mi place sa merg singura la cumparaturi! :))

  2. Lilly 04/02/2010 la 17:43 Reply

    e cel mai confortabil singur(a) la cumparaturi 🙂

  3. […] * asta scriam anul trecut in 16.01.2010 […]

Lasă un răspuns

