Cand, cum, si cu cine vreau…?

Am fost lenesa si n-am scris nimic saptamana asta, cred ca n-am avut inspiratie si nici chef de scris.  Citesc zilnic ce scrie lumea, verific daca ma citeste cineva, mai pun un banc si gata. Fanii mei cred ca-s dezamagiti :))) Dar nu mi se intampla minuni in fiecare zi, si nici subiecte legate de sex nu scriu, scriu doar cand simt nevoia si am ce baliverne sa va spun, chiar daca sunt lucruri simple si banale. Asa sunt si eu simpla si banala dar totusi complexa si vaccinata AH1N1.
Dar sa trecem la subiectul din seara asta,  se pare ca iar m-am pricopsit cu o leapsa de la Crocoditza, o leapsa despre intalniri si iesit in lume.
Cand ies in lume sau la o intalnire?
– cand am dispozitia necesara- daca nu ma simt bine sau sunt mofturici atunci degeaba insisti ca nu ies
– cand ma invita o persoana cu care imi face placere sa ies – daca nu-mi place de tine degeaba insisti ca tot o sa refuz sau daca ies…ies doar ca sa iti fac tie pe plac (asta se intampla extrem de rar)
– cand ma invita prieteni/persoane care nu i-am vazut demult si mi dor sa-i vad
– cand ai nevoie de ajutorul meu
– cand imi programez din timp o  intalnire – sunt o persoana planificata (fecioara) si nu prea sunt adepta impulsului de moment. Dar normal ca exista si exceptii, depinde mult de starea mea de spirit.
– cand vreau sa pap ceva nesanatos de la KFC sau Mc,  prajitura, papanasi sau inghetata – daca e vorba de ceva dulce m-ai cucerit
– cand vreau sa vad un film
– cand vreau sa bat magazinele in lung si-n lat
– cand vreau sa ma plimb in natura sau sa vad locuri nevazute
– cand imi starnesti curiozitatea
– cand vreau sa dansez – imi place sa dansez dar urasc fumul din cluburi si deasta ies rar
Cum trebuie sa fi?
– sa fi o persoana interesanta
– sa ai o doza de mister
– sa ai simtul umorului
– sa comunici bine
– sa platesti consumatia, sau macar partea ta, sau macar intentie sa ai
– sa nu-ti puste muschii de atatea fitze
– sa ma inviti intr-un loc placut
– sa folosesti un limbaj adecvat si sa ai un comportament normal- nu incerca sa ma impresionezi
Cu cine vreau…?
– Depinde de starea de spirit, in general sunt sociabila si ies cu cei care ma invita atata timp cat este un loc public, o ora rezonabila, si avem subiecte in comun de discutat. Atentie sa nu te intinzi prea mult ca s-ar putea sa-ti tai craca de sub picioare si sa nu ma mai vezi niciodata.
Leapsa o puteti imprumuta daca doriti.
Kip in taci!
Tag-uri:, , , , , , , , ,

3 gânduri despre „Cand, cum, si cu cine vreau…?

  1. crocoditza 22/01/2010 la 12:32 Reply

    te-ai achitat de leapsa… hai ca nu esti nici tu prea pretentioasa 🙂

  2. Lilly 22/01/2010 la 16:06 Reply

    merci Croco 🙂
    pretentiile cresc pe parcurs, de la a doua intalnire in sus

  3. […] Cand, cum, si cu cine vreau! […]

Lasă un răspuns

