Ce nu-mi place sa fac?

Nu-mi place sa calc pantaloni la dunga !!! Nu-mi place! Nu-mi place!
Nu-mi place deloc sa fac lucrul asta. Mai bine nu port pantaloni la dunga. Port blugi sau pantaloni care nu necesita dunga. Evident ca se mai intampla sa port si pantaloni cu dunga si cand trebuie sa-i calc ma trec toate transipratiile. Ii intorc si-i sucesc pe toate partile, incerc sa fiu calma, ma fortez sa fac lucrul asta,  si cand vad ca au 3-4 dungi la final  ma apuca plansul. Lucrul asta nu-mi iese, n-am eu talent pentru o singura dunga.
Prefer sa-i duc la curatatorie si sa-i iau de acolo curati si calcati numai sa scap de cosmarul asta. Azi m-a chinuit talentul sa calc o pereche de pantaloni dar dupa 15 minute de chinuiala am renuntat. I duc la curatatorie si scap, chiar daca-s curati, sa-i mai curete odata numa sa mi calce.
Mai bine fac curat, mancare , calc alte haine, spal vase, spal  haine,  schimb garnituri si sigurante dar nu ma pune sa calc pantaloni la dunga.
Voua ce nu va place sa faceti?
Tag-uri:, , , ,

Lasă un răspuns

