Straini in noapte!

Plutesc ! Am un zambet pana la urechi! N-am putut sa ma pun in pat si sa nu va povestec.
Am avut o seara excelenta! Sunt emotionata, inca nu mi-am revenit in simtiri, plutesc pe o stea. Cuvintele nu sunt deajuns dar o sa incerc sa va redau putin din emotia traita.
Am fost la teatru. „Straini in noapte” cu Florin Piersic si Emilia Popescu. Superba piesa. Superbi actorii. Cuvintele sunt de prisos.
Azi a fost si ziua lui Florin Piersic, 74 de ani. La multi ani cu sanatate si sa incanti publicul multi multi multi ani.
Sala a fost plina, s-a intarziat putin cu inceperea spectacolului pentru ca sa ajunga toata lumea.
Apoi Florin Piersic si-a facut aparitia pe scena prin sala, printre spectatori. A inceput sa vorbeasca, si sa povesteasca cum s-a nascut el, cum parintii lui erau la film  cand el a batut la poarta acestei lumi, si poate ca acest lucru a fost un fel de ursire spre teatru si film. Ne-a povestit si primul lui rol pe scena teatrului care defapt a fost o replica care a repetat-o 2 luni ” Sa facem greva!” si care nu i-a iesit la spectacol pentru ca trebuia sa sara pe o masa si sa strige ” sa facem greva” si dupa zeci de repetitii masa s-a subrejit si la spectacol s-a rupt, si a iesit un „sa facem greva” plin de durere si spaima.
In scris nu cred ca poti reda anumite stari si intonatii care sunt folosite in vorbire. Poate cei care au darul scrisului.
Florin Piersic are darul vorbitului, ar putea vorbi ore, zile, ani, fara pauza, nu se satura niciodata.
Inainte sa inceapa piesa ne-a rugat frumos sa ne inchidem telefoanele pentru ca cel mai mare deranj pentru OAMENII de pe scena si pentru spectatori e sa ti se distraga atentia in timpul piesei, sa te scoata din trairea piesei, sa te faca sa pierzi acea stare care incerci sa o induci publicului, sa poti sa ramai concentrat la ceea ce faci.
Mare pacat insa ca pe la jumatatea piesei s-a auzit de la un balcon un tarait de telefon. Ce sa facem? Unii ne credem mai destepti.
Piesa a fost senzationala chiar daca a fost jucata de 150 ori pana acum.
Finalul a fost cu zeci de minute de apaluze, cu sala in picioare, cu emotii, cu ochi plini de lacrimi in semn de multumire.
Apoi a urmat un moment in care a fost felicitat de primul ministru Boc (care defapt nu a putut fi prezent, doar doamna a fost acolo), de catre primarul Sorin Apostru, toata sala i-a cantat La multi ani!, a fost acolo si Dumitru Farcas cu taragotul lui, Ovidiu Purdea Somes care era imbracat in costum si sub haina avea un tricou personalizat – o poza cu Florin Piersic si un mesaj „I love you CIOCOFLENDARE”.
Au mai fost si alte personalitati din politica, teatru, film etc. care au vrut sa petreaca o seara alaturi de Florin Piersic, sa impartaseasca emotiile cu el.
La final ne-a spus sa mergem acasa ca daca nu el o ia de la capat.
Au fost 3 ore si ceva care au trecut pe nesimtite, in care am trait emotii si senzatii cum n-am trait demult. Acum am un zambet pe toata fata si imi tot apar in minte momentele frumoase si sentimentul de fericire si multumire.
Mai vreau asa ceva. Mai vreau sa-mi incant sufletul cu astfel de minuni.
A fost o mare surpriza pentru mine si o prima minune pe anul asta.
Multumes pentru surpriza.(cineva stie)
Mai multe vor scrie ziarele si vor transmite televiziunile. Eu doar am vrut sa impartasesc aceasta bucurie cu voi.
Tag-uri:, , , , , , , , ,

6 gânduri despre „Straini in noapte!

  1. vali 31/01/2010 la 20:02 Reply

    e minunat ca ai trait un asemenea moment! adevarul este ca in general, la spectacole, nu se intampla sa avem asemenea trairi, asa ca atunci cand ele apar si suntem parte din ele e splendid si ne raman in memoria afectiva. ma bucur pentru tine dar te si invidiez pentru ca imi doresc astfel de momente!
    ps: probabil ar trebui sa imi cumpar un bilet la o piesa de teatru. 🙂

  2. Lilly 31/01/2010 la 20:13 Reply

    Vali eu poate-s mai sensibila, dar sincer merita sa mergi din cand in cand si la teatru si sa-ti umpli sufletul cu asemenea bucurii
    oricum sunt multe lucruri simple dar complexe care ne bucura sufletul
    poate facem o iesire cu toate fetele 🙂

  3. Viorel 01/02/2010 la 21:25 Reply

    Nice 🙂

  4. Lilly 01/02/2010 la 21:31 Reply

    🙂 very nice

  5. […] “Straini in noapte” cu Florin Piersic si Emilia Popescu jucat la Teatrul National din Cluj chiar de ziua lui Florin Piersic. Am povestit aici. […]

  6. […] Later edit : La multi ani Florin Piersic! […]

Lasă un răspuns

