Hapciu! hapciu! hapciu!

Asta aud zilnic in jurul meu. Toata lumea stranuta, tuseste si sufla nasul. Pe strada vad lume racita, la birou la fel, la telefon aud doar voci ragusite, traim in lumea racelilor, a nasurilor rosii, a ochilor inlacrimati si a vocilor ragusite.

Cum puteam sa scap tocmai eu? Am supravietuit  la 3 valuri de raceala in aceasta iarna. Acum mi-a venit randul. Desi eu sunt vaccinata, mi-am facut si vaccinul pentru gripa obisnuita  cat si vaccinul pentru AH1N1 dar asta nu se pune, acum stranut si eu si-mi curge nasul. Deja am inceput sa iau medicamente ca nu vreau sa se agraveze si sa ma doaboare raceala.

Nu prea imi place sa iau medicamente in special antibiotice dar de cele mai multe ori e  musai. Imi plac mai mult prafurile gen fervex, coldrex, care le dizolv in ceai si care le pot bea. Sunt si mai eficiente, parerea mea, cel putin la mine au un efect bun.

Acum sunt sub tratament cu antibiotic- din cauza unor probleme dentare, mai trebuie sa inghit 2 pastile si asa ma stramb cand le iau. Nu-mi plac deloc, au un gust oribil, plus ca ma doare si stomacul de la ele.

Prefer injectiile, nu mi frica, eu stiu sa fac dar mie mi-e greu sa-mi fac, e nasol sa trebuiasca sa te intepti tu pe tine.

Antibioticele injectabile isi fac efectul mult mai repede doar ca nu-s   afel de accesibile ca cele orale. Depinzi de cineva sa ti le faca si deasta e mai greu. Pana la urma tot la pastile ajung.

Dar cum sunt un copil cuminte ma conformez si incerc sa ma tratez cat mai corect posibil.

Ar trebui sa se faca antibiotice cu gust de ciocolata, capsuni si portocale ca sa le inghit si eu cu placere nu de musai, sa cred ca-i ceva bun nu ceva care imi provoaca greata.

Acum sunt putin mofturici dar imi revin eu.

Sa facem putin haz de necaz :

Doua femei, una cu un baietel alta cu o fetita, nimeresc in acelasi compartiment in drum spre mare.  La un moment dat fata stranuta… „Hapciu”… Baietelul raspunde „Norocel!”.

Mama fetitei surprinsa: „Vai doamna ce copil manierat aveti”.

Peste un timp fetita iarasi: „Hapciu”… baietelul „Noroc!”, mama fetitei: „Doamna nu pot sa cred ce bine l-ati educat…”.

Trece ce mai trece, fetita: „Hapciu”, baietelul: „Ai lacit culva mica.”

Tag-uri:, , , , ,

Lasă un răspuns

