Printzipii!

Trebuie sa discutam despre principii, e leapsa de la Croco, am zis ca ma bag, asa ca…….

Ce principii am eu? Am scotocit prin minte si am ales 10 principii  cele mai importante dupa care imi ghidez viata…

1. Cred in Dumnezeu –  E un principiu bun spun eu, viata e mai usoara atunci cand crezi in ceva. Pe mine Dumnezeu m-a ajutat mult si mi-a facut mult bine chiar daca uneori sunt nerecunoscatoare dar, pe cat posibil incerc sa am grija si de acest aspect in viata mea.

2. Ce tie nu-ti place altuia nu-i face – daca mie nu-mi place sa ma intrebi cati bani castig atunci nici tu nu ma intreba. Asta e un exemplu simplu. Uneori sub anumite impulsuri as face si lucruri neplacute dar atunci ma pun in locul celorlalti si ma potolesc repede.

3. Daca nu poti sa faci bine rau nu face – binele se face cu sacrificiu, trebuie sa te lasi pe tine, trebuie sa lupti, e greu nu-i usor. Raul se face foarte usor, o vorba spusa in vant care raneste un suflet cum o mai indrepti? Merita oare?

4. Nu te astepta sa primesti de acolo unde tu ai daruit- Nu stiu daca se intelege ce am scris, ideea e in felul urmator – atunci cand dai cuiva ceva sa nu te astepti sa fi rasplatit de acea persona cu aceeasi moneda. O sa primesti din alta parte inzecit cu siguranta.

5. Oricine merita o a doua sansa – in general acord o a doua sansa. Toti suntem supusi greselilor si gresim. Si eu astept o a doua sansa asa ca o si acord. Nu vorbim aici de lucruri grave si extreme. Sa nu va imaginati ca daca cineva imi da un pumn o sa mai stau sa-mi dea si al doilea. Nu!

6. Daca faci ceva fa-o cu cap!- E mai usor sa previ decat sa tratezi. Mai bine inainte sa faci un lucru gandeste-te  si la consecinte,  analizeaza intai si ia-ti masuri de precautie ca sa nu suferi mai tarziu.

7. Nu te mint nu ma minti! – Urasc sa fiu mintita si nici nu stiu sa mint. Ma refer la minciuni grele ca nu-s chiar sfanta sa nu fi mintiti niciodata pentru o clauza nobila, sau o minciuna asa nevinovata de dragul artei. Sunt prea sincera  si stiu ca ranesc prin asta si mai bine as minti frumos uneori decat sa creez neplaceri inutile.

8. Exista soarta!- cred ca in linii mari viata noastra e trasata, uneori o luam pe cai gresite, ne abatem de la drumul nostru dar… ne intoarcem. Ce trebuie sa traim, traim oricum chiar daca vrem chiar daca nu vrem. Ce e scris e scris!

9. Totul trebuie sa fie bine organizat! Trebuie sa stiu dinainte cand? cum? unde? si de ce? Sunt o „fecioara veritabila” si stiti ca-s perfectionista, imi place ca totul sa fie pus la punct din timp pana in cel mai mic detaliu. Nu-mi place sa las lucrurile la voia intamplarii.

10. Gandeste-te de 10 ori inainte sa faci o data! – Nu-s impulsiva, rar reactionez din impuls, mai bine analizez problema pe toate fetele inaintea sa dau solutia finala. Si inainte de a-mi cumpara o fusta ma invart de 10 ori in oglinda dapoi cand e vorba de lucruri serioase.

Cred ca toate aceste principii se leaga unul de altul sau se intrepatrund si spun multe despre mine. Toate acestea ma definesc pe mine ca si persoana. Cred ca sunt multe alte principii de care tin cont in viata dar poate vor mai fi ocazii sa vorbesc si despre ele.

Leapsa sa o ia cine doreste si cine vrea sa mai dezvaluie lucruri despre el/ea.

Later edit! Cred ca am uitat ceva important ” Lucrurile bune se obtin greu! ”

Kip in taci!

Tag-uri:, , , , , , , , ,

7 gânduri despre „Printzipii!

  1. crocoditza 14/03/2010 la 7:33 Reply

    tipic fecioara 😀
    ti-ai facut tema ca un copil cuminte… azi ai 10, d-soara! 🙂

  2. Lilly 14/03/2010 la 7:37 Reply

    multumes, multumesc! 🙂

  3. Semafor 14/03/2010 la 16:39 Reply

    matura, organizata, rationala, copil cuminte cum zice nevasta-mea. 😛

  4. Lilly 14/03/2010 la 16:42 Reply

    bine ai venit Semafor!
    inger fara cer! ;)))) merci

  5. Semafor 14/03/2010 la 18:00 Reply

    Bine te-am gasit, dar pe la tine vin in vizita de mai demult, doar ca nu ma bag in seama pentru ca au spus altii ce as fi avut eu de spus. 🙂

  6. Lilly 14/03/2010 la 18:20 Reply

    oricand poti sa arunci un ochi 😉

  7. […] primit leapsa de la DianaEmma care stie ca si eu am lista de principii despre care am scris aici si vrea sa vada peste ce as […]

Lasă un răspuns

