1!

Acu un an pe 15.03.2009 era prima zi pe blog. Astazi trebuie sa taiem motul si sa sarbatorim.

Am scris primul post pe blog, mai mult din pasiune si din ideea de a fi si eu la moda. Ai blog deci existi!

Ma bucur ca am intrat si eu in marea familie virtuala a blog-(g)arilor, ca am intalnit aici oameni faini, ca am citit si am invatat multe de la cei care isi impartasesc din experienta lor cu noi, ca am ras impreuna, ca m-am emotionat alaturi de voi, ca m-ati adoptat si pe mine (multumesc Croco- eu sunt matusa de la Cluj) si sa stiti ca imi face placere sa va impartasesc si eu din viata mea sau din intamplarile de zi de zi.

Am devenit si experta in lepse, chiar imi place sa le fac, ma simt ca la scoala cand aveam teme si ma bucurat ca am dat de capat unui exercitiu greu de matematica.

Dupa cum stiti la inceput blogul a fost pe blogspot si abia din octombrie e pe wordpress. Asa ca o sa aiba 2 zile de sarbatoare pe an. Cea din martie va fi zi de nastere si cea din octombrie va fi zi aniversara.

De vizualizat m-ati vizualizat destui, ati si comentat cei cu mai mult curaj, nici eu nu aveam prea mult curaj la inceput dar acum imi dau drumul la gura, sau la mana mai repede,  sau cei care ati avut ceva de spus.

Comentarii urate n-am primit, am moderat toate comentariile pana acum,  chiar nu m-ar deranja daca as primi critici sau observatii, sunt binevenite si alea. Din toate invatam ceva.

Inca sunt la stadiul de pampers, merg doar de-a busilea in patru labe, scot doar cateva silabe dar promit ca atunci cand o sa fiu mare o sa va dau pe spate pe toti. 🙂

Si acum sa inceapa petrecerea, sa cante muzica, sa danseze bebita 🙂

Poftiti la papanasi!

La multi ani Kidlilly!

Tag-uri:, , , , , , ,

6 gânduri despre „1!

  1. vali 15/03/2010 la 19:58 Reply

    La multi ani Kidlilly! Oare cand a trecut un an pentru ca mie imi pare ca mai ieri ne-ai spus ca „ti-ai facut blog” si sa te citim. Timpul zboara mai repede decat putem noi sa ii contorizam bataile de aripi! Sunt un cititor fidel al bloggului tau dar comentarii am facut mai putine (asa sunt eu, mai timida! :P). Admir ambitia si vointa ta de a te incapatana sa scrii. Tine-o tot asa. La multi ani, inca o data!
    PS: papanasii sunt superapetisanti! Fii pe faza ca iar vin la masa la tine! (si nu vin singura!!! o sa mai arat poza la cateva colegute pofticioase)

  2. Viorel 15/03/2010 la 20:22 Reply

    La multi aniiiiiiiiiiiiiii ! Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  3. Lilly 15/03/2010 la 20:59 Reply

    multumesc Vali! esti binevenita oricand si pe blog si la masa, si celelalte colegute sunt binevenite 🙂

  4. Lilly 15/03/2010 la 21:00 Reply

    multumesc Viorel! 🙂

  5. Hubba Bubba 19/03/2010 la 10:56 Reply

    Uh, la multi ani cu intarziere:*
    Copilasii nostri is cam de aceeasi varsta, al meu e nascut pe 4 aprilie 😛
    :*

  6. Lilly 19/03/2010 la 16:01 Reply

    multumesc!
    pai facem un party?

Lasă un răspuns

