Si…da-i si lupta!

Acu vreo doi mi-am facut un detartraj la dinti la recomandarea stomatologului. In prima faza mi-a  facut la dintii din partea inferioara, urmand ca in urmatoarea saptamana sa ma duc pentru dintii din partea superioara. Nimic deosebit la partea inferioara, mi-au sangerat putin gingiile, putina sensibilitate la rece si cald, in trei zile era totul ok.

A urmat si cealalta parte. Cand am plecat de la cabinet aratam ca un vampir care  si-a infipt coltii in gatul victimei si mustea de fericire ca se hraneste cu sange proaspat. Aratam oribil, nu puteam sa mananc nimic, plus ca ma durea tare.

Dupa doua zile m-am intors la cabinet sa vad daca-i normal asa ceva, ca eu tot sangeram si nu dadeam semne de vindecare. Mi-a spus ca probabil am avut ceva pungi de puroi si ca organismul meu ar trebui sa poata lupta  si ca sa am rabdare. Mi-a dat doar o apa de gura care mai rau imi facea sau eu asa cred. Si da-i si lupta! daca asa trebuie. Bine nu eram.

Dupa o saptamana m-am intors iarasi, mi-a schimbat apa de gura si mi-a zis ca organismul lupta si ca ma fac bine. Si lupta Lilly daca asa trebuie!

Si colac peste pupaza in acel moment imi iesea  si o masea de minte. De ce sa nu ma chinuie si aia? Plus ca am fost si la un training si intr-o seara la cina am avut cartofi prajiti. Nici nu va puteti inchipui ce chin pe mine sa mananc cartofi prajiti.

Ma tot gandeam oare cat mai trebuie sa lupt? Ca luptam degeaba, bine nu eram, ma dureau gingiile, imi tot sangerau si am luat eu hotararea inteleapta de a lua antibiotic. Eram cam slaba in lupta cu virusii dar eram puternica in rabdare. Intr-un final mi-am revenit!

Acum acea masea de minte s-a cariat. Nici o noutate, de unde atata calciu ca sa fie o masea sanatoasa? Am fost iarasi la doctorul meu salvator care a luat hotararea inteleapta sa o plombeze. Nimic rau in asta, dar maseaua asta minunata, plombata, aranjata frumos care inainte de plomba nu stiam ca o am ma doare. N-am dormit 2 nopti din cauza ei. Are un mod ciudat de a se manifesta, ba ma doare ba nu ma doare.

Ieri am fost iarasi la cabinet, urgenta, ca noaptea n-am dormit. Dupa trei ore de stat la coada, am stat 2 minute pe scaun si „doctorul salvator” a zis sa-i mai dam o sansa. Si da-i si lupta! Iau medicamente- analgezice si astept sa vad cum va reactiona. In timp ce scriu acest post iarasi ma doare, cred ca zilele-i sunt numarate. Oricum sunt foarte rezistenta la durere si la rabdare, o luptatoare.

Totusi pana cand sa tot lupt? daca o scot  imi pierd mintea? dar oare daca ma doare nu-mi pierd mintea?

Tag-uri:, , , , , , , ,

2 gânduri despre „Si…da-i si lupta!

  1. armin 22/03/2010 la 14:31 Reply

    te-a chemat de doua ori pentru detartraj? de ce? se poate face intr-o singura sedinta fara probleme… te-a taxat si de doua ori?? iar maseaua de minte ar trebui scoasa de cum rasare… dar daca s-a cariat… probabil ca e mai greu de scos… dai si lupta ca sa iasa afara maseaua, sa ti-o poata scoate…

  2. Lilly 22/03/2010 la 16:25 Reply

    Bine ai venit armin!
    normal ca m-a taxat de 2 ori, oricum ma taxa dublu si daca era o sedinta, e unul care lucra pe bani multi.de ce nu-l schimb? am incercat dar am fost f dezamagita si tot la el am ajuns ca sa-mi repare raul facut de ceilalti. pe de alta parte sunt mai conservatoare de felul meu 😉
    maseaua de minte am scos-o vineri, am scapat de durere 🙂
    mai urmeaza inca 2 operatii ca sa scot doua masele de minte crescute doar in gingie, total aiurea care imi deformeaza radaciniile la molarii de langa 🙂 noi sa fim sanatosi !

Lasă un răspuns

