Dar din dar…se daruieste!

Am primit un dar care trebuie daruit 🙂 care m-a facut sa zambesc si acum trebuie sa faca un tur virtual sa ajunga si in alte case care asteapta un zambet.

Semafor m-a cadorisit cu un cadou/premiu care este :

Dar premiul asta nu-i asa usor de primit si de daruit, trebuie indeplinite anumite conditii si anume:

1. Să postezi premiul-se vede nu?!

2. Sa scri din partea cui e premiul- de la Semafor este, ati inteles, da!

3. Sa ofer premiul la 12 prieteni. No, aici sa vedem pe cine includem : Crocodita, Ada, Marmotica, Blueangel, Marul– aici sunt 2 Serpent si Joaninha, Viorel, Black Angel, Rhenus, Hubba Bubba, Semafor plus cine mai vrea sa-l ia, persoanele care nu au blog dar ma citesc. Cei care ati mai primit premiul nu-i nimic, e doar un zambet in plus din partea mea.

4. Sa pui link-uri ca asa-i corect.

5. Să le dai de ştire printr-un comentariu pe blogul lor- i-am anuntat pe toti.

6. Să faci o listă cu 10 lucruri care îţi plac.

10 lucruri care-mi plac, sau care imi fac placere sau… reusesc sa-mi scoata un zambet:

1. Ciocolata- imi place, o mananc cu multa placere si reuseste mereu sa-mi dea starea de euforie.

2. Copiii- daca vad dimineata un copil stiu ca o sa am o zi buna. Sunt topita dupa ei, si aia noi-nouti is cei mai minunati, asa mici si dragalasi. Cred ca as putea sa vorbesc mult despre acest subiect.

3. Rasul si glumele- eu sunt putin ironica si imi place sa tachinez dar si sa fiu tachinata.

4. Vila mea si aerul de Cluj- intotdeauna cand ma intorc acasa trag aer adanc in piept si ma gandesc aer de Cluj – ce bun e, iar in vila mea toate lucrurile imi zambesc.

5. Curatenia- intotdeauna zambesc cand vad ca totul straluceste de curatenie.

6. Soarele si caldura – ma simt bine cand dupa ploaie rasare soarele si se incalzeste atmosfera.

7. Comediile romantice- filmele care au happy end si sunt relaxante imi fac bine, imi dau un tonus bun.

8. O imbratisare puternica- imi ia tot stressul si am relaxeaza.

9. Doi ochi negri.

10. Sa citesc povesti de viata interesante – imi face placere sa citesc povesti desprinse din realitate.

Sunt sigura ca sunt multe lucruri peste care am sarit, astea mi-au venit primele in minte.

Sper sa va placa cadoul sa va faca sa zambiti. Eu am zambit desi sufar de cateva zile, schimbarea asta de ceas m-a dat peste cap. Si e si luna plina! Sper de saptamana viitoare sa-mi revin!

Kip in taci!

Tag-uri:, , , , ,

15 gânduri despre „Dar din dar…se daruieste!

  1. Black Angel 31/03/2010 la 20:08 Reply

    primu’

    • Black Angel 31/03/2010 la 20:15 Reply

      crocoditzo… de data asta….am fost eu primul!! in plus nu uita ca il ai si de la mine.. cu ocazia asta esti obligata sa le piu pe amandoua(premiile)la vedere

      Lilly multumesc pentru dar(sau zambet in plus) (si la mine e al 2-lea pe ziua de azi…asa ca tre sa ma laud cu ele… pe blog la mine!!!) :-*

      • Lilly 01/04/2010 la 14:38

        poti sa te lauzi, poate reusesti sa strangi cele mai multe cadouri 🙂

    • Lilly 01/04/2010 la 14:37 Reply

      primu la premiu!

  2. Black Angel 31/03/2010 la 20:20 Reply

    oo (sa le pui) .. 😀 😀 😀 😀

  3. Hubba Bubba 31/03/2010 la 21:55 Reply

    Multumesc mult de tooooooot :*

  4. Joaninha 01/04/2010 la 5:56 Reply

    Multumim 🙂 Mai, da’ sigur nu e pacaleala, da ? 😀

    • Lilly 01/04/2010 la 14:39 Reply

      nu-i pacaleala 🙂 nu avem zambete/cadouti/premii care sa pacaleasca 🙂

  5. crocoditza 01/04/2010 la 10:46 Reply

    cadoooooooooooooo’ c-am fost cuminte, nu? 😀 multumesc 😛

    • Lilly 01/04/2010 la 14:40 Reply

      cadou pentru ca ai fost cea mai cuminte 🙂

  6. Rhenus 01/04/2010 la 20:41 Reply

    Multumesc pentru zambet… dar nu cred ca o sa-l dau mai departe.

  7. KingSnake 02/04/2010 la 19:56 Reply

    Multumim frumos ! 🙂

  8. Lilly 05/04/2010 la 19:53 Reply

    ;)cu mare placere!

Lasă un răspuns

