Leapsa….a catea nu mai stiu :)

Am imprumutat leapsa asta de la Semafor. Vezi aici.

Mi-a placut si am vrut sa incerc si eu. Let’s play.

1)Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând:” PARTEA INTAI Un baiat si o fata se intalnesc si se iau ” Mihail Drumes – Scrisoare de Dragoste, imi pare rau  dar numai atat scrie la pagina 18.

2) Fără să verificaţi, cât e ora? 21.00

3) Verificaţi: 21.08

4) Cum sunteți îmbrăcat?: Pantaloni de traning, bluza sport, sosete, papuci de casa.

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi? La schimb de mame.

6) Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului? ” Tv-ul, „Nopti albe in Seattle”

7) Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă? In seara asta sa duc gunoiul si sa cumpar becuri ca s-au ars 🙂 .

8 ) Ce-aţi visat ieri noapte? Ceva frumos ca nu-mi amintesc. Daca era ceva urat imi aminteam.

9)Când aţi râs ultima dată? Astazi dar am ras cu mare pofta vineri seara cand l-am vazut pe Morosanu la Dansez pentru tine la dansul hip-hop ca era negru. Un simpatic tipul asta.

10)Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi? O icoana.

11)Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra? O vila mai mare si o masina.

12)Care este ultimul film pe care l-aţi văzut? „Mama vitrega” aseara la tv.

13) Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi? Da! Categoric da! Pe mine bronzata pe jumatatea de fata, mai exact partea stanga. Asa caraghioasa sunt :)).

14)Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?: Eu vreau un baiat, dar daca ar fi fetita atunci sa fie Elena.

15)Şi dacă ar fi vorba de un băiat? Paul George. (sigur se mai schimba multe pana o sa am un copil)

16)V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?: Nu! Imi place acasa, aici toate imi zambesc.

17) Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor? Azi m-am uitat la „ultimul drum al presedintelui polonez si al sotiei sale. Toata stima pentru ceremonia care au organizat-o, pentru bunul simt al polonezilor, pentru solidaritatea si solemnitatea lor. Dumnezeu sa-i odihneasca!.

Daca vrea cineva sa se pricopseasca e bine venit.

O saptamana minunata!

Tag-uri:, , , , , ,

4 gânduri despre „Leapsa….a catea nu mai stiu :)

  1. Semafor 18/04/2010 la 18:34 Reply

    Tocmai ne uitam la primul nostru film impreuna :)) Si eu ma uit la “Nopti albe in Seattle” printre randuri de blog, matrici BCG si alte informatii legate de marketig.

  2. Lilly 18/04/2010 la 18:36 Reply

    ce frumos! aduc niste popcorn si suc?
    te pregatesti pentru maine?

  3. Semafor 18/04/2010 la 18:39 Reply

    Da, actualiez niste informatii care pot sa imi fie de folos. Eu am un baton dietetic. Rod la ala 😛

  4. Lilly 18/04/2010 la 18:42 Reply

    dieta asta!
    dar pot sa te servesc cu niste fructe, kiwi am si mere 🙂

Lasă un răspuns

