Plimba ursul!

Când n-ai nicio grijă şi te plictiseşti – inventezi lucruri trăznite şi inutile. O firma din Finlanda a scos pe piata vacante de lux de Crăciun pentru… ursuletii de pluş obositi si stresati. Preturile sunt cuprinse intre 110 si 170 de euro. De banii ăştia poţi să-ţi trimiţi jucăria să se relaxeze.  Face un tur al orasului Rovaniemni, hrăneşte renii fermecaţi ai lui Moş Crăciun şi se întâlneşte cu acesta, primeşte un cadou, îi expediază stăpânului o ilustrată şi se întoarce acasă cu o grămadă de poze de vacanţă. Cine nu are încă un ursuleţ, poate să-şi ia unul direct de pe site-ul firmei, care se gândeşte deja şi la oferte pentru vacanţa de vară a jucăriilor.”(sursa: infopro)

Cred ca e cea mai interesanta stire care am citit-o vreodata. Se pare ca lumea are mintea odihnita, si nu mai stiu ce sa inventeze sau cum sa ne fraiereasca.

Ursuletul meu cel alb – Crisutz  care sta acum in clubul copiilor- un colt al camerei alaturi de papusa Lili si ursuletul Bububebe o sa plece in excursie in Lapoina, in tara lui Mos Craciun, dar nu acum ci la iarna, ca pachetul e pentru iarna.

O sa fiu la fel de fascinata ca si Mr Bean ( cand isi trimite singur felicitari de Craciun, iar cand le  primeste se bucura foarte tare) cand o sa primesc felicitare din Laponia de la ursuletul Crisutz.

Si o sa-mi aduca multe multe poze cu Mos Craciun, cu renii, cu alti ursuleti care o sa-i intalneasca acolo. Se poate si indragosti in aceasta perioada si apoi nu stiu ce o sa ma fac fara el, o sa sufere si colegii lui de joaca Lili si Bububebe.

Ar fi a doua excursie din viata lui. Prima a fost de la Bucuresti la Cluj, i-a placut Clujul, s-a indragostit de mine si nu a mai plecat, da asta ar fi cea mai importanta excursie din viata lui. O sa-i fac si pasaport si o sa-l inscriu la niste cursuri de finlandeza  sa nu aiba probleme cu limba prin tara lui Mos Craciun.

Inca nu i-am spus la Crisutz ca excursia e cadou de ziua lui. Cum cand e ziua lui? In octombrie. E scorpion. E baiat bun sa stiti.

Hello Lilly trezeste-te! Dar…. nu dorm! Poate doar m-am ticnit. Da asta e! m-m ticnit de tot.

Pe banii mei si pe muzica mea sa vada altii lumea asta cu un ursulet in geanta, sa se distreze si eu doar sa platesc. Cred ca nu v-ati gandit destul!

Cred ca asta e un job ideal, sincer si mie mi-ar placea sa plimb ursul prin toata Romania, pe banii altora, sa fac poze, sa trimit ilustrate, sa fac lucruri inedite.

Cine se mai inscrie pentru excursie? Cautati ursuletii plictisiti si plini de praf si pregatiti-i pentru cea mai frumoasa excursie din  viata lor.

Eu ma duc sa-i crosetez la Crisutz plovere, manusi, caciuli si sosete de lana.

Doua pe fata…….doua pe dos…….doua pe fata……..doua pe jos……..mi-a scapat un ochi 😉

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

6 gânduri despre „Plimba ursul!

  1. DianaEmma 29/05/2010 la 12:39 Reply

    Cand nu ai ce face cu banii, ii arunci si pe asa ceva. 😆

  2. Lilly 29/05/2010 la 12:41 Reply

    probabil ca se adreseaza persoanelor excentrice si foarte avute 🙂

  3. Black Angel 29/05/2010 la 14:27 Reply

    si eu ma duc sa plimb ursul! =)) Bla-bla se cheama, ca nu-i mai tace gura!!!…

  4. Lilly 29/05/2010 la 14:41 Reply

    plimbare placuta! salutari lui Bla-bla!

  5. Pasiunea 30/05/2010 la 22:26 Reply

    Eu nu am timp sa plimb ursul :(…dar ti-l pot da tie daca vrei 🙂

  6. Lilly 31/05/2010 la 15:07 Reply

    Bine ai venit Pasiunea! vrei sa-ti plimb ursul? :)))))

Lasă un răspuns

