Piticii lu’Lilly!

Nu-mi place si chiar mi se pare dezgustator ca atunci cand ma intalnesc cu o cunostiinta/fost coleg/amic/ persoane cu care ma vad de trei ori pe an,  pe strada sau intr-o anumita locatie sa-mi se spuna ” ce bine mirosi! cu ce parfum te-ai dat?”

E ca si cum mi-ar da una in cap. Poate lor li se pare un compliment dar mie nu. E normal sa miros bine chiar daca nu m-am dat cu un parfum scump, ca doar port haine spalate, fac dus de cate ori simt nevoia,  incerc sa am grija de mine si de tinuta mea.

Nu e cazul sa-mi spui, eu stiu ca miros bine sau nu, am simtul olfactiv foarte bine dezvoltat. Daca iti place adulmeca-mi mirosul, zambeste-mi si nu-mi spune.

Nu-mi place sa-mi saruti mana! Mi se pare un gest de linguseala, daca vrei sa ma saluti mai oficial strange-mi mana delicat, sau daca te simti destul de apropiat de mine ma poti saruta pe obraz.

Sarutatul mainii mi se pare un gest prea sofisticat pentru mine, si simt ca-mi invadezi perimetrul si te lingusesti pe langa mine, simt ca vrei ceva si cu un sarut al mainii poti obtine.

Nu-mi place sa insisti cand ti-am aratat toate semnele ca nu doresc mai mult decat atata. Nu incerca sa intri ca furtuna in viata mea pentru ca la fel iti vor fi risipite  sentimentele.

Nu m-am referit in acest post la persoanele apropiate si dragi.

Kip in taci!

Tag-uri:, , , , , ,

9 gânduri despre „Piticii lu’Lilly!

  1. Black Angel 06/06/2010 la 14:11 Reply

    eeee..dificila esti tu!! parfum nu, mana nu… pai? cui nu ii place sa i se spuna ca miroase frumos parfumul sau??

  2. Lilly 06/06/2010 la 16:42 Reply

    pai………..
    cred ca nu m-am facut inteleasa, si mie imi place sa mi se faca complimente dar de catre persoanele apropiate, dragi, nu persoane cu care ma intalnesc de 3 ori pe an

  3. DianaEmma 06/06/2010 la 17:43 Reply

    Eu patesc si eu de multe ori asa… si cum sa le spui oamenilor ca miroase deodorantul, gelul de dus (ca abia ai facut baie) sau samponul/balsamul? =))

    Ce noroc am ca nu imi saruta nimeni mana. 😆 Nu stiu cum as reactiona daca ar incerca cineva sa faca asta…

  4. Lilly 06/06/2010 la 17:48 Reply

    ce bine ca mai sunt persoane care gandesc ca si mine 🙂
    chiar daca e vorba de un parfum care-mi place si-l simt la cineva nu-mi permit sa zic ceva 🙂

  5. Dragos FRD 07/06/2010 la 6:02 Reply

    Am numarat 3 de „nu-mi place” si multe alte propozitii negative. Foarte multe „nu”-uri, in general. Pe când un articol despre ce-ti place?

    Dar chiar, cu ce parfum te dai? 🙂 🙂 🙂

  6. Lilly 07/06/2010 la 15:40 Reply

    Bine ai venit Dragos FRD!
    o sa scriu si despre ce imi place, ciocolata cel mai mult 🙂
    cu ce parfum? :d cu miros de vara :))))

  7. Ea şopteşte 08/06/2010 la 7:31 Reply

    Partea asta cu parfumul ma deranjeaza tare si pe mine. Si pe cat de tare ma enerveaza pe atat de des o aud. Pupatul mainii mi se parede-a dreptul un gest nu neaparat sofisticat, dar nepotrivit, un pic de taranoi (numai pe la tara mai vezi cum badea ghita pupa mana tututor bebelor intalnite pe ulita).

  8. Lilly 08/06/2010 la 15:36 Reply

    observ ca piticii mei sunt raspanditi si in alte colturi de lume 🙂
    badea ghita pupa mana doamnelor nu a babelor :)))

  9. Dragos FRD 09/06/2010 la 7:22 Reply

    Bine te-am gasit!

    Deci un NU hotarât la pupatul mâinii si un „da” sovaitor la pupatul pe obraz. Mdap. Am retinut.

Lasă un răspuns

