Ard in flacari!

….nu eu! ard in flacari cei care au stat azi la plaja, cei care au rezistat soarelui arzator.

E primul weekend in care este cu adevarat cald, e chiar canicula, vara in adevaratul sens al cuvantului.

Cand ma gandesc ca acum doua saptamani ploua cu galeata si am dat drumul la caldura ca era foarte rece si acum nu mai stim cum sa oprim caldura care ne inconjoara nu-mi vine sa cred. Ce ciudati suntem! mereu ne dorim ce nu avem.

Ciudat mi s-a parut si faptul ca oamenii se expun la soare chiar in vremea amiezii cand e foarte periculos soarele si cand te arzi nu te bronzezi.

Am iesit si eu mai devreme din casa, inca e foarte cald afara si lumea pe strada era tare imbujorata, ardeau in flacari, aveau pielea rosie. Arsuri, insolatie, mi-e mila de ei ce-i asteapta la noapte.

N-am inteles de ce suntem asa?de ce ne dorim sa ne bronzam intr-o zi? de ce strangem tot soarele pe noi? oricum efectul nu-i cel dorit cand te expui la soarele arzator si te inrosesti, sau chiar faci insolatie. Oricum daca te arzi se duce pielea si mai rau o sa areti.

Una din explicatii ar fi ca mereu cand ne dorim ceva nu avem rabdare, vrem acum, in acest moment, chiar daca suntem constienti ca lucrurile bune necesita timp.

Am fost si eu azi al plaja doua ore, de la 17.30-19.30. Nu m-am bronzat, poate o idee s-a schimbat culoarea pielii mele. Plus ca am folosit o crema de protectie cu factor ridicat, imi place sa ma inegresc nu sa ma inrosesc. Am auzit ca uleiul de masline e bun pentru asa ceva.

Maine ma mai duc doua ore i in cateva zile o sa fiu destul de bronzata, acum si daca umbli pe strada te bronzezi.

Nu prea am eu rabdare sa stau la soare, imi place mai mult in apa, sa am balacesc in apa nu sa stau neclintita pe un prosop ca sa am bronzez.

Sincer prefer bronzul de solar ca e uniform si mult mai frumos dar anul asta n-am fost, acum e prea cald ca sa incep.

Cine arde in flacari? Care ati adunat tot soarele? Cine e ca un (d)racusor ?

Tag-uri:, , , , , ,

4 gânduri despre „Ard in flacari!

  1. DianaEmma 12/06/2010 la 18:23 Reply

    Pe strada te bronzezi cu urme de la haine, ca tractoristii.

    Eu nu ard in flacari. Sunt la fel de branza ca intotdeauna si asa o sa raman! 😀

    • Lilly 12/06/2010 la 18:28 Reply

      inevtitabil ne bronzam ca tractoristii :))
      daca tie iti place zapada si iarna ti se potriveste foarte bine culoarea alb 🙂

  2. Black Angel 12/06/2010 la 18:52 Reply

    eu is dracusor dar nu bronzat !! 😀 😀 .. faina schimbarea !!

  3. Lilly 12/06/2010 la 18:53 Reply

    multumesc!
    tu esti un dracusor autentic 😉

Lasă un răspuns

