Despre…!

Rasfoind azi bloggurile, la fel cum fac in fiecare zi cel putin odata, am citi un post minunat pe blogul iubirii- Un mar perfect rotund si astfel am realizat ca de foarte multe ori traiesc bucuria altora. De fiecare data cand citesc ceva frumos, povesti care merita citite si traite ma emotionez, simt cum ma bucur si traiesc si eu prin fericirea lor.

Mi se intampla sa traiesc fericirea altora si in viata de zi cu zi, sunt fericita si eu daca o prietena sau cineva cunoscut traieste o poveste de iubire, sau a primit inel, sau asteapta barza, sau a adus un copil pe lume, sau au fost in concediu nu stiu unde, etc. Nu stiu daca intensitatea sentimentelor e la cota pe care o traiesc cei implicati direct in eveniment dar simt ca nici eu nu sunt departe de asta.

Ma incarc cu energie pozitiva, zambesc, sufletul meu se umple de fericire si ma hranesc cu asta, cu fericirea lor si zilele mele sunt mai frumoase, si eu ma simt mai usoara si plutesc.

Mi s-a intamplat de foarte multe ori sa ma emotionez foarte tare pana la lacrimi, dar erau lacrimi de fericire. Recunosc deschis ca mi-am dorit si eu de nenumarate ori sa traiesc anumite lucruri, dar totodata m-am multumit si cu seva absorbita din fericirea altora. Nu cred ca am fost invidioasa pe fericirea lor, cred doar ca fericirea lor m-a motivat si pe mine sa stiu ce-mi doresc si sa stiu cum sa traiesc.

De altfel si starile negative mi se transmit, nelinistea, tulburarea produsa de anumite evenimente, chiar daca sunt trairile unor persoane complet necunoscute. Uneori vreau sa cred ca sunt doar fictiune si ma infioara gandul ca cineva a putut trai asemenea momente. Aici trebuie sa recunosc ca mereu am ramas uimita si am zis oare cum cineva poate trai asa ceva? sau am zis un Doamne Fereste!

E clar ca nu vreau sa ma incarc cu energie negativa, ca-mi sunt de’ajuns nelinistiile mele, ca prefer sa ma incarc cu energie pozitiva, prefer sa ma emotionez pana la lacrimi, prefer sa ma hranesc din fericirea altora.

Sunt persoane care au toata energia necesara pentru a-ti induce aceasta stare euforica, pe care le ador fara falsa modestie.

Nu vreau sa se inteleaga gresit faptul ca fericirea si trairea evenimentelor mele nu conteaza, ba conteaza foarte mult si le traiesc la cote maxime dar ma bucura faptul ca uneori pentru a alunga un nor negru care-mi sade deasupra capului e deajuns sa zambet produs de fericirea lor.

Toata admiratia mea pentru cei care emana prin toti porii fericire!

Tag-uri:, , , , , , , , ,

2 gânduri despre „Despre…!

  1. DianaEmma 15/06/2010 la 20:15 Reply

    Si mie mi se intampla asta… cred ca doar suntem empatice. 😀

  2. Lilly 16/06/2010 la 16:45 Reply

    uneori mi se pare ca e mai mult decat empatie 🙂
    suntem prea sensibile 😉

Lasă un răspuns

