Ce prostioare a mai facut Lilly?

Nu! Nu era nici marti, nu erau nici trei ceasuri rele, era doar eu, habauca cum sunt cateodata.

Era joi, o zi normala pana la un moment dat cand am inceput sa fac prostioare.

1. Am pus rufe albe la spalat dar nu le-am selectionat atent, a ramas una roz si ghiciti? Toate au iesit albe cu tenta de roz. Am incercat eu sa scot culoarea roz dara fara prea mari rezultate.

2. Am pus mancarea la foc si am ars-o. Astea nu-i o noutate sunt chiar experta.

3. Am inecat o floare in apa, adica am udat-o prea tare. Dar asta in timp, m-am gandit eu sa nu sufere de sete ca-i vara si am inundat-o. A inceput sa paleasca si atunci am luat masuri. Am incercat sa absorb cat mai multa asa si am uscat pamantul cu feonul. Cred ca numai eu pot face asa ceva.

Plantuta inca traieste, sunt curioara daca totusi va rezista in timp.

4. Am dat peste un tip mergand pe strada, eu cu capul in nori cautand luna. Si n-am gasit-o. M-am trezit cand am simtit impactul. Scuza-ti va rog!

sapoi…………….m-am asezat intr-un colt si am asteptat sa-mi treaca, planetele nu-s aliniate cum trebuie, mai bine stau cumintica ca altfel cine stie ce as mai putea face.

Tag-uri:, , , , , , , ,

10 gânduri despre „Ce prostioare a mai facut Lilly?

  1. Lavi 02/07/2010 la 20:59 Reply

    uite doua bloguri care pe mine ma ajuta cand gatesc sa nu mai ard mancarea :))

    http://adamache-laura.blogspot.com/

    http://gospodini.blogspot.com/

    Multa bafta :))

    ps: nu ai avut un crush cu tipu de care te-ai lovit?:D

    • Lilly 03/07/2010 la 6:07 Reply

      bine ai venit Lavi!
      eu ard mancarea pt ca o las pe foc si fac cu totul altceva, ca daca as sta si eu in bucatarie altfel ar fi, dar asa-s io 🙂
      no crush cu tipul just sorry!
      merci!

  2. Black Angel 02/07/2010 la 20:59 Reply

    ooo datul peste un tip….. nu e rau…
    poate dai peste printul pe magar alb…. e de bine 😉

    • Lilly 03/07/2010 la 6:07 Reply

      nu mi se intampla mie asa ceva, print pe magar alb :)))

      • Black Angel 04/07/2010 la 18:00

        pai de ce nu…. tot ce e posibil… deja ai dat peste unu… se vede ca era pe asin si nu pe magar!
        (print pe magar alb… pentru ca mai degraba gasesti un magar alb… decat un print alb.Printul …. e sigur bronzat deci nu alb!!)

  3. […] albe la spalat dar nu le-am selectionat atent, a ramas una roz si ghiciti? Toate au iesit […] Ultimele articole despre 1 Posted in NEWS Tags: făcut, Lilly, prostioare « Despre Viciile mele You can leave a […]

  4. Lavi 03/07/2010 la 20:32 Reply

    ;)) bine te-am gasit! si eu sunt nascuta in cluj 😀

    • Lilly 04/07/2010 la 6:30 Reply

      clujanca de-a mea 🙂

  5. Lilly 04/07/2010 la 18:13 Reply

    :)) poate ma pricopsesc cu un asin bronzat :))))

Lasă un răspuns

