2 chestii funny!defapt 3

In ciuda unei zile agitate am fost recompensata cu doua chestii funnny care m-au facut sa zambesc cu gura pana la urechi.

La birou azi a venit un tip de la o oarecare firma care avea ceva intalnire cu sefu’. Cum sefu era ocupat in prima faza l-a plasat asistentei lui sa-l serveasca cu o cafea si sa-l intretina pana il poate primi el.

Tipul, mic de statura, rotunjor nevoie mare, imbracat in bermude in carouri, cu un tricou pe el, arata mai mult a sofer decat altceva.

Pana l-a servit colega cu o cafea el s-a scuzat ca coboara la masina dupa laptop.

L-am vazut cum urca scarile cu o valijoara jumate cat el, si se aseaza la masa de protocol, pe un fotoliu. Valijoara era o trusa de scule destul de mare. Pune valijoara pe masuta de sticla, era cat masuta, o deschide tacticos uitandu-se in stranga si in dreapta si acolo surpriza era laptopul. A butonat laptopul direct din valijoara, dar tare caraghios mi s-a parut. Am ras pe sub mustati pana a plecat apoi ne-am distrat cu fetele de el.

Inventiva chestie dom’le!

In seara asta cand ma intorceam acasa in blocul meu, o vecina isi plimba gaina prin bloc. Adica o urca scarile.

S-a oprit la etajul meu sa  dragaleasca gaina si sa-si traga sufletul. Nu stiu cine? Baba sau gaina?

Gaina frumoasa cu pene negre, se uita stanga si dreapta, statea cuminte sa fie giugiulita si nu mai vroia sa urce scarile, o fi obosit-o baba cand a plimbat-o in fata blocului sau ii placea rasfatul aplicat de baba.

Deci…..noul animal de companie este gaina! Si e rentabila ca face si oua si poate scoate si pui 🙂

Si cea mai tare faza care abia acum am constatat-o este legata de mine. Am fost pana in mall cu un tricou imbracat pe dos, acum m-am vazut! Nu  stiam eu de ce imi zambeste toata lumea pe strada!

Sper ca ati avut o zi minunata!

PS: asa se intampla cand razi de altii!!!!

Tag-uri:, , , , , , ,

12 gânduri despre „2 chestii funny!defapt 3

  1. Black Angel 14/07/2010 la 18:45 Reply

    da, asa se intampla!!!
    apropo… aia nu era valiza de scule…. =)) era scula de valiza!… am de gand sa imi iau si eu una, dar mai intai sa imi iau laptop… 🙂

  2. Lilly 14/07/2010 la 18:50 Reply

    asa-mi trebuie 😉
    nu nu! nu vreau sa dau nume, era lada de scule, nu era husa sau geanta de laptop.

  3. Summer 15/07/2010 la 8:34 Reply

    E clar, esti indragostita. 😛 Amuzanta relatarea cu gaina. Poate era una din aia de poveste…gaina cu oua de aur. 😉

  4. Lilly 15/07/2010 la 15:00 Reply

    nu-s indragostita, cred ca doar neatenta 🙂
    poate face baba vraji cu gaina, ceva descantece :))))

  5. Bogdan Epureanu 16/07/2010 la 20:56 Reply

    Trebuia sa-i faci o poza lui nenea ala… sau tie cu tricoul pe dos. :))

    • Lilly 17/07/2010 la 7:16 Reply

      Bine ai venit Bogdan!
      eu aratam bestial cu tricoul pe dos :))) iar nenea daca-l pozam s-ar fi uitat urat la mine 😉

  6. Altu 16/07/2010 la 21:26 Reply

    Simt nevoia să vă lămuresc, am impresia că subestimaţi potenţialul găinii ca animal de companie.
    1. În primul rând nu latră, nu muşcă, nu lasă par prin casă, nu roade cablurile electrice
    2. Dacă eşti om serios şi ai pisică, te culci liniştit ştiind că dimineaţa găseşti tot o pisică, nu una sau două jumătăţi de pisică.
    3. E mai ieftin de întreţinut decât un câine (şi dacă-l hrăneşti cu pâine, tot e mai scumpă pâinea decât grâul)
    4. Găina nu trebuie plimbată de două ori pe zi. Bine, doar dacă-ţi face plăcere
    5. Găseşti încălţămintea în acelaşi loc în care ai lăsat-o
    6. Nu mai consumi apă/îngrăşământ/timp din viaţă cu florile de apartament. În funcţie de numărul de ghivece, puteţi rezolva problema hranei pentru găina pentru 1-2 săptămâni. În plus, apartamentul va fi mai spaţios.
    5. Ou proaspăt în fiecare dimineaţă.

    Nu v-am convins? Gândiţi-vă că e mai uşor de gătit decât un câine dacă-ntarzie vreo două-trei zile salariul.

    (Stiu ca-i lung dar nu stiam ce sa tai. Poti sa-l stergi, sa-l scurtezi, sa faci ce vrei cu el daca e prea mare)

  7. Lilly 17/07/2010 la 7:22 Reply

    ne-ai convins 🙂
    nu roade cabluri dar poate ciupi orice 🙂

  8. Hubba Bubba 14/09/2010 la 6:27 Reply

    Hai ma, tricoul pe dos? Aiurita sau indragostita? :))

  9. Lilly 14/09/2010 la 17:21 Reply

    aiurita clar 🙂

    • Hubba Bubba 15/09/2010 la 5:18 Reply

      Oare de ce mi-ar fi placut mai mult sa te stiu indragostita? :-„

  10. Lilly 15/09/2010 la 14:52 Reply

    pentru ca asa mi-ar sta bine, dar… realitatea e alta 🙂

Lasă un răspuns

