Fructul oprit intotdeauna dorit!

Din cauza unor probleme pe care le am cu stomacul a trebuit sa tin regim alimentar. Fara cafea, ciocolata, alcool, prajeli, cola, chipsuri, fructe care cresc aciditatea, etc. Intr-un cuvant mancare de regim, fara condimente, totul fiert nimic prajit. Singurul lucru la care n-am renuntat a fost ciocolata, in rest am respectat totul.

Dupa doua luni fara chipsuri mi s-a facut o pofta intr-una din zile dar am zis lasa ca-mi cumpar maine. A doua zi evident ca am uitat, mi-am amintit seara destul de tarziu.

Sunt o persoana pofticioasa si daca imi pun  in minte ca mi pofta de ceva incep sa ma gandesc  obsesiv la acel lucru si nu-mi trece pana nu-mi satisfac pofta. Vorbesc de lucruri simple si accesibile ca nu poftesc diamante si nici excursii desi sunt sigura ca daca cineva ar putea sa-mi satisfaca o asemenea pofta n-as refuza.

Asa ca am sarit in papuci si directia magazin inainte sa se inchida ca era aproape de 10 seara. Mi-am cumparat o punga mare. Am rezistat pana am ajuns in casa si apoi am inceput sa savurez. Nu va spun ce senzatie, ce satisfactie, de parca as fi mancat ceva delicatese nu mancare interzisa si nesanatoasa.

Si ce pofta aveam si de cola, chipsuri si o cola rece, cola pe care am inlocuit-o cu un pahar de apa cu gheata. Foarte bune chipsuri. Am mancat doar jumatate de punga ca imi era frica sa nu-mi fie rau. Evident ca mi-a fost rau de la ele dar au fost asa bune ca a meritat sa-mi fie rau.

De ce intotdeuna poftim ceea ce este interzis? De ce ne dorim ceva ce nu ne face bine?


Tag-uri:, , , , , ,

4 gânduri despre „Fructul oprit intotdeauna dorit!

  1. Altu 11/08/2010 la 8:36 Reply

    Asa se intreba si Eva 😀

  2. Lilly 11/08/2010 la 16:26 Reply

    tot o Eva sunt si eu 🙂

  3. DianaEmma 26/08/2010 la 22:29 Reply

    Eu din fericire nu sunt pofticioasa… ce ma bucur.
    De pilda eu desi beam cafea zilnic, imi place la nebunie… de vreo 2 saptamani nu am pus gura si nu mi-e pofta.

  4. Lilly 27/08/2010 la 15:07 Reply

    foarte bine ca te poti abtine 🙂

Lasă un răspuns

