Absenta!

...motivata. Clar e o absenta care poate fi motivata. Merit si eu putina relaxare, cateva zile in care sa ma deconectez de cotidian, de job, de blog, de telefon, de tot ce inseamna lume reala.

Asta nu inseamna ca nu o sa-mi fie dor de toate astea, ca nu o sa-mi lipseasca. Azi e prima zi de pauza si-mi lipseste jobul, ritmul alert in care am lucrat in ultimele saptamani, caldura, galagia si nebunia de pe plantatie.

O sa-mi lipseasca blogul meu, blogurile voastre, muzica, singuratatea, agitatia, totul.

Trebuie sa va trasez si niste sarcini, sa va organizez in lipsa mea. M-am inscris la concursul „PETREC, DECI EXIST” de aici.

Povestiile inscrise in concurs sunt „Daca-i cu castig atunci sa concuram! „si

Maramures plai cu flori!

Concursul de desfasoara pe http://www.playpoint.ro. iar miza e una mare si frumoasa, un weekend all inclusive, la mare in Bulgaria pentru doua persoane. Din 18 august se face un poll si daca voi credeti ca merit sa castig atunci dati un click si votati-ma.

Nu vreau sa ma milogesc nici sa dramatizez situatia. Mi-ar placea sa castig, asa as vedea si eu marea, n-am vazut mare nciodata. Adica niciodata in realitate, ca am vazut-o in poze si la televizor. Am vazut ca-i frumoasa dar parca as vrea si sa o simt.

Se pare ca-mi place sa particip la concursuri, chiar daca nu castig, imi place adrenalina care ti-o da competitia in sine. E important sa participi si frumos sa castigi.

Problema mea nu e ca nu o sa castig, e ca daca castig eu cu cine ma duc? Dilema mare sincer. Astept sugestii.

V-am lasat tort, inghetata si bombonele in frigider si o melodie pe fundal.

Multumesc mult! sper sa am o surpriza placuta cand ma intorc.


Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

8 gânduri despre „Absenta!

  1. Orry 16/08/2010 la 18:08 Reply

    țin pumnii!
    Marea e de vis, mai ales dacă ești de pe acum îndrăgostită de valurile ei!
    Te pup!

  2. Lilly 16/08/2010 la 19:29 Reply

    Bine ai venit Orry!
    multumesc, marea e visul meu 😉

  3. Summer 17/08/2010 la 7:21 Reply

    Cum adica motivata? Unde pleci, in vacanta? 😦 O sa te votez, cu siguranta, m-am uitat pe site (ieri), dar nu aparuse poll-ul.

  4. Lilly 17/08/2010 la 7:26 Reply

    plec acasa-acasa 😉
    poll-ul incepe in 19 august
    multumesc anticipat!

  5. Altu 17/08/2010 la 8:06 Reply

    Unde-i acasa-acasa? 🙂

    • Lilly 27/08/2010 la 14:32 Reply

      acasa-acasa e la parinti 🙂 o sa va povestesc 😉

  6. carbonaru 22/08/2010 la 19:11 Reply

    Clar, august e perioada concediilor pe bloguri :).

  7. Lilly 27/08/2010 la 14:32 Reply

    eu ma bucur ca n-am mult de recuperat daca lumea e in concediu 🙂

Lasă un răspuns

