Nu pot!

Nu pot sa nu va zic! Am trait sa vad si asa ceva!

Azi dimineata m-am trezit, m-am aranjat, m-am imbracat frumos si m-am dus la politie, ma rog evidenta populatiei sa-mi schimb cartea de identitate. Imi expira luni si am zis sa nu fiu o persoana expirata si sa o schimb din timp.

Am ajuns mai devreme, m-am asezat la coada frumos, si am asteptat  sa inceapa programul cu publicul. Cum nu aveam platita o chitanta degeaba am sfidat eu lumea din jur si am furat doua numere de ordine ca tot nu mi-a iesit si am stat la o coada de doua ori.

Si stand eu asa,  la coada, cu gandurile mele, cu inghesuiala de rigoare, apare o PITZI. Una care-si merita numele. Blonda, parul intins pana la ultimul firicel, camasuta roz-bombon, fustuca neagra si patofiori asortati  roz-bombon. O bomboana ce mai. Se aseaza in spatele meu si cand ma uit la ea observ ca avea gene false. Dar nu orice gene, delea extrem de lungi, cu sclipici pe ele. Ca un fluturas era.

Era aranjata fata pentru sedinta foto, sedinta foto pentru Can Can sau alta revista de scandal nu pentru CI, unde n-ai voie sa zambesti, trebuie sa stai serios, nu sa-ti zvanturi genele’n vant.

Am zambit si m-am gandit in sinea mea- multi suntem Doamne si de multe feluri.

Nu stiu ce s-a intamplat ca de la ghiseu au intors-o inapoi, ori nu avea destul sclipici pe gene ori lantul de la gat nu era prea gros (puteai remorca o caruta)?

Auzi fata! Mai fa o incercare si asorteaza-ti genele cu pantofiorii, sa dai bine in poza de CI ca altfel nu mai poti pasi in bambu.

Tag-uri:, , , , , , , , ,

25 de gânduri despre „Nu pot!

  1. Black Angel 15/09/2010 la 17:29 Reply

    :)) imi inchipui cum arata fiinta aia…. de dimineata.
    cred ca stiu de ce au trimis/o acasa…. cred ca din cauza evantaielor….. s/a topit obiectivul dupa ea :)))))

  2. Lilly 15/09/2010 la 17:34 Reply

    arata foarte bine ca deasta au mai chemat-o inc’odata :))

  3. Lilly 15/09/2010 la 17:44 Reply

    cei de la politia comunitara care asigura „ordinea si disciplina” in institutie roiau in jurul ei 🙂

  4. Hubba Bubba 15/09/2010 la 19:03 Reply

    Ma, cred ca ii lipseau ceva acte ca nu stiu daca te pot intoarce pentru ca esti…prea pitzi. Zic si io :))

  5. Lilly 15/09/2010 la 19:05 Reply

    chiar nu stiu ce sa zic, oare te pozeaza oricum? cu genele ca aripile fluturasilor?

    • Hubba Bubba 20/10/2010 la 19:12 Reply

      Depinde de cine e la.. buletine :))

      • Lilly 20/10/2010 la 19:21

        un barbat era, dar parea cam indiferent

  6. Lilly 15/09/2010 la 19:15 Reply

    daca se pierde blonda, ce semnalmente dai la politie: blonda, tinuta roz-bombon, gene false cu sclipici :)))

  7. Nice 15/09/2010 la 19:19 Reply

    Asta e o intamplare reala? 😯 😦 😛

  8. Lilly 15/09/2010 la 19:21 Reply

    foarte reala, si proaspata, de azi dimineata 🙂
    pacat ca n-am putut sa-i fac poza

  9. coolnewz 15/09/2010 la 20:15 Reply

    n-ai putut sa-i faci poza dar ai putea sa intri in vorba cu politistii sa-ti dea poza pe care i-au facut-o ei. 🙂 Ca banuiesc ca pina la urma tot au pozat-o …

    • Lilly 16/09/2010 la 16:18 Reply

      esti curios? 🙂

  10. Dragos FRD 16/09/2010 la 5:29 Reply

    @ coolnewz 🙂 🙂 tare remarca…

    Ah!, asa ma bucura cand o fata ii spune altei fete PITZI! 🙂

  11. Lilly 16/09/2010 la 16:20 Reply

    de ce te bucuri Dragos?
    pai im permit sa-i zic PITZI pentru ca asa era, sau este 🙂
    eu nu ma consider PITZI, n-am pantofiori roz si nici fluturasi la gene 😉

    • Dragos FRD 16/09/2010 la 17:55 Reply

      Pentru ca mereu am avut impresia ca femeile formeaza un grup compact, nu ca se „dau in gat” una pe alta….

  12. Lilly 16/09/2010 la 17:57 Reply

    nu-i adevarat, se stie ca femeile sunt mai rele, se „dau in gat” una pe cealalta, in timp ce barbatii sunt solidari, o cauza ar fi gelozia

    • Black Angel 16/09/2010 la 21:27 Reply

      da da… ai dreptate :))

      • Nice 17/09/2010 la 16:30

        Ma enerveaza la maxim solidaritatea barbatilor.

      • Black Angel 18/09/2010 la 8:30

        de ce?

  13. Lilly 17/09/2010 la 16:13 Reply

    merci 😉

  14. Lilly 17/09/2010 la 17:12 Reply

    ar trebui sa invatam si noi de la ei sa fim solidare

  15. Nice 18/09/2010 la 9:18 Reply

    BA, pentru ca de cele mai multe ori se unesc dintr-un motiv gresit. Pentru ca de cele mai multe ori nu au dreptate. Pentru ca ranesc suflete nevinovate.

  16. Lilly 18/09/2010 la 19:26 Reply

    pai se ne solidarizam in scopuri bune nu rele
    sa nu mai fie invidie intre noi si din cauza asta sa fim rele si paracioase
    barbatii isi tin partea unul altuia, noi foarte rar

  17. mazgalica 19/09/2010 la 21:22 Reply

    Si sa vezi ce botic pune ea in poza pentru CI, ca atunci cand se pozeaza cu telefonul in oglinda de la baie :))

Lasă un răspuns

