Asa am petrecut!

M-am sarbatorit! 3 zile si 3 nopti! Am primit multe urari, asta m-a bucurat cel mai mult, multe flori, multa atentie si multe cadouri.

Cel mai important lucru este faptul ca desi adaug tot mai multi ani sufletul mi-e la fel, nu simt schimbarea si asta e un lucru bun.

Multumesc pentru ca v-ati gandit o clipa si la mine!

Sambata am stat toata ziua in bucatarie si am gatit. Iata ce a iesit:

Tag-uri:, , , , , ,

10 gânduri despre „Asa am petrecut!

  1. Black Angel 22/09/2010 la 20:19 Reply

    doamne ce dezastru acolo =)) computere, torturi,tastiere,soareci .. ati facut numai de bine :))
    ma bucur ca te-ai distrat 🙂

    • Lilly 23/09/2010 la 15:31 Reply

      pai……..sala de mese era ocupata,asa ca printre tastaturi a fost foarte bine:)
      si eu ma bucur ca m-am distrat

  2. DianaEmma 23/09/2010 la 12:52 Reply

    Încă o gospodină pricepută!

    Nu trebuia să vă opriți la 3 zile și 3 nopți. 😛

    • Lilly 23/09/2010 la 15:31 Reply

      merci 🙂
      orice minune tine trei zile

  3. Nice 23/09/2010 la 18:18 Reply

    Felicitari! 🙂 Multa munca, dar a meritat. O curiozitate, colegele tale iti citesc blogul?

  4. Lilly 23/09/2010 la 18:36 Reply

    satisfactia a fost pe masura, cand le vezi toate gata, si le aranjezi frumos si apoi toti iti spun ec bune sunt, iti creste inima
    da, unele colege imi citesc blogul

  5. Hubba Bubba 19/10/2010 la 18:03 Reply

    Vai Doamne, ar trebui sa… fie interzis sa publicati pe blog fotografii cu asa bunataturi, da? Mor acia >:P

  6. Lilly 19/10/2010 la 18:31 Reply

    nu poti sa interzici ceva ce-mi place asa de mult- bunaciunile 🙂
    dar te servesc si pe tine :)am tort in frigider 😉

  7. Hubba Bubba 20/10/2010 la 19:09 Reply

    Nu vreau dulce, vreau ceva buuuuun de mancareeeeee :))

  8. Lilly 20/10/2010 la 19:19 Reply

    atunci te servesc cu ceva bun de mancare
    ce ai vrea?

Lasă un răspuns

