Leapsa furata!

Am furat leapsa de la Morena care si ea  a furat-o de la Un suflet . Sunt curioasa cine o sa o fure de la mine 🙂

1. Cât e ceasul ?

15.38

2. Numele tău este?

Lilly

3.Poreclă:

Lilly, kid, lilisor, lilica, liliuca, lilian, lali, etc…

4. Ai tatuaje?
Nu. Mi-am lipit si eu odata unul pe picior dar s-a dus cu apa.

5. Culoarea ochilor?
Caprui

6. Locul în care te-ai născut?
Primarie

7. Mâncare favorită?
Tot ce e bun, sa nu lipseasca carnita si dulciurile.

8. Ai fost vreodată în USA?

Nu.

9. Ai înfăşurat vreodată pe cineva cu hârtie igienică?

Nu. Dar e o idee buna de a tine pe cineva prizonier asa.

10. Ai iubit pe cineva atât de mult încât să-ţi vină să plângi?

Da. Am plans si de bucurie, am plans si de tristete dar toate din dragoste.

11. Ai fost implicat în vreun accident de masină?

Da

12. Crutoane sau bacon?

Bacon prajit, hmmm deja simt mirosul 🙂

13. Zi favorită din săptămână?

Nu cred ca am asa ceva, poate totusi sambata ca sunt free like  a bird.

14. Resturant favorit?

Romanesc, autentic romanesc.

15. Ce sport îţi place să urmăreşti?

Patinaj

16. Băutură favorită?

Apa.

17. Îngheţată favorită?

Fructe, capsuni, vanilie, hmmmm mi pofta deja. Cea italiana e deosebita.

18. Walt Disney sau Warner Bros?

Walt Disney.

19. Restaurant Fast Food favorit?

KFC, MC Donald’s,

20. Ce culoare are dormitorul vostru?
Al meu ai vrut sa zici? Alb. Ca sa ma simt ca in rai 🙂

21. De câte ori ai copiat la vreun examen?

Am incercat odata, aveam copiute, si o colega m-a intrebat ce fac cand m-a vazut si le-am pus in buzunar si mi-am picat si examenul.

22. De la cine ai primit leapşa asta?

E furata de la Morena.

23. În care magazin ai fi cheltuit toţi banii de pe card?

Daca ma stradui bine pot cheltui toti banii de pe card si la cel de la coltul blocului. Imi iau de toti banii ciocolata si dulciuri. Dar si la haine mi-e greu sa ma abtin.

24. Ce faci de obicei când te plictiseşti?

Butonez calculatorul, citesc, butonez tv-ul, dau telefoane, gasesc eu ceva.

25. La ce oră mergi la culcare?

La 23.00 in fiecare seara.

26. Cine o să raspundă prima/primul la leapşa asta?

Si eu sunt curioasa 🙂

27. Ce program Tv nu pierzi niciodată?

Nu am asa ceva, imi plac Carcotasii si Mondenii si serialele gen Gray’s Anatomy sau Dr House.

28. Ultima persoană cu care ai luat masa la restaurant?

Daca nu am insel era EL.

29. Ce asculţi în momentul ăsta?

Sunetul care-l face calculatorul, nu merge muzica si nici alt zgomot nu-i in casa.

30. Care e culoarea preferată?

Mov, se stie

31. Mare sau lac?

Orice, apa sa fie, e buna si cea din cada daca-i fierbinte.

32. Câte tatuaje ai?

Azi niciunul.

33. Ai rămas vreodată fără benzină la maşină?

N-am masina, iar cea de spalat functioneaza electric 🙂

34. Ce preferi pisică sau căţel ?

Catel.

35. Ce anotimp preferi : Vara sau iarna ?

Vara

36. Eşti solo ?

DAAA.

37. Eşti îndrăgostit/a de cineva?

aaaaaaaaaa…………pas

38. Cât e ceasul?

16.00

Azi e cea mai interesanta zi a anului 10.10.10.  Cine are numarul norocos cifra 10? Vi s-a intamplat ceva deosebit astazi? Mie nu.

Duminica frumoasa!

Tag-uri:, , , , , , ,

14 gânduri despre „Leapsa furata!

  1. Black Angel 10/10/2010 la 16:46 Reply

    cea mai interesanta zi? =))) pentru mine e normala…si nu ma simt deloc bine

  2. Lilly 10/10/2010 la 16:48 Reply

    dar ce ai patit? nu-ti ies astrologiile?

  3. Nice 10/10/2010 la 18:06 Reply

    Ce e prostia asta cu 10.10.10? De ce se spune ca e o zi deosebita, ca pentru mine a fost cumplit de banala?
    Draguta leapsa, mi-a placut cum ai raspuns la intrebarile 31, 34 si 35. 🙂 🙂

  4. Lilly 10/10/2010 la 18:09 Reply

    pai rar se intampla sa fie asa aliniate cifrele de frumos 🙂
    poti face si tu leapsa daca vrei

  5. DianaEmma 10/10/2010 la 20:31 Reply

    Eu nu fur decat daca imi este bagata leapsa pe gat. 😆

  6. Lilly 11/10/2010 la 14:58 Reply

    nu-mi permit sa-ti bag leapsa pe gat dar se poate si imprumuta daca vrei 🙂

  7. […] chiar vrea să îi fie lepșele […]

  8. Lilly 11/10/2010 la 17:18 Reply

    cineva si-a facut curaj si ma bucur 🙂

  9. DianaEmma 11/10/2010 la 17:37 Reply

    Ți le-am luat pe amândouă de săptămâna trecută. Dar le-am scurtat, că nu mai citea nimeni pe urmă. 😆

    • Lilly 11/10/2010 la 17:39 Reply

      esentialul conteaza 🙂

  10. Nice 12/10/2010 la 7:40 Reply

    Merci de oferta, o sa ma gandesc serios la ea si-ti voi comunica negresit raspunsul meu final. 😛

  11. morena 12/10/2010 la 9:06 Reply

    Te-ai nascut la Primarie? Asta e tare. N-am mai auzit pe nimeni sa se nasca la Primarie. 🙂

Lasă un răspuns

