Numai 10!

Am primit un premiu de la Black Angel.

Drept multumire ca iubeste blogul meu trebuie sa scriu numai 10 lucruri care-mi plac:

– ciocolata

– vara

– caldura

– apa calda, fierbinte

– tot ce e mic: bebelusi, animalute, etc

– sa rad si sa-i fac pe ceilalti sa rada

– sa fac curatenie

– sa gatesc

– culoarea mov

– internetul si blogul

Sunt mult prea multe lucruri care-mi plac, astea mi-au venit primele in minte.

Cine vrea sa se rezume doar la 10 lucruri care-i plac primeste premiul.

 

Tag-uri:, , , , , , , , ,

15 gânduri despre „Numai 10!

  1. Black Angel 28/10/2010 la 19:23 Reply

    Si mie imi place ce e mic :D… si ciocolata…

    • Lilly 29/10/2010 la 8:37 Reply

      …si ciocolata… sa fie mica?
      tot ce e mic e dragalas si frumos 🙂

  2. EO 28/10/2010 la 22:22 Reply

    spune-mi, te rog, 10 lucruri care NU-ti plac !

    • Lilly 29/10/2010 la 8:45 Reply

      Bine ai venit EO!
      sa raspund acestei provocari:
      – nu-mi place fumul de tigara si implicit tigarile (sau invers)
      – nu-mi plac mirosurile intepatoare (chiar daca sunt parfumuri)
      – nu-mi plac condimentele (ex dafinul)
      – nu-mi place usturoiul, ceapa
      – nu-mi plac bauturile tari
      – nu-mi place frigul
      – nu-mi place sa ma ploaie (exceptie: o zi torida de vara)
      – nu-mi place sa aman alarma dimineata din 5 in 5 minute
      – nu-mi place sa mi se proimita ceva si sa nu se respecte
      – nu-mi place cand nu este apa calda, nu este curent, nu merge cablul tv, nu merge internetul

      Tie ce iti place sau ce nu-ti place?

  3. Dragos FRD 29/10/2010 la 3:45 Reply

    Iti place sa faci curatenie si sa gatesti? Hmmmm….ce ziceai ca esti, inginer? 🙂

    • Lilly 29/10/2010 la 8:46 Reply

      da, sunt inginer dar asta nu ma impiedica sa-mi placa sa fac curat si sa gatesc 🙂

  4. Nice 29/10/2010 la 7:57 Reply

    Hopa, ce aveam noi aici…o gospodina perfecta. 🙂 Aviz amatorilor. 😀
    Si mie imi place tot ce e mic, dar si culoarea mov. Nu-mi place sa gatesc… 😛

  5. Lilly 29/10/2010 la 8:50 Reply

    asa Nice fa-mi putina reclama 🙂 sa stie lumea cu cine sta de vorba 🙂
    eu sunt traditionalista in ale gatitului asta pentru ca nu mi-am cultivat gustul si sunt mult prea multe ingrediente care nu-mi plac. cu alte cuvinte n-as putea sa fiu niciodata nici macar ajutor de bucatar ca mie ceapa, usturoiul, condimentele nu-mi plac (exceptie: sarea, piperul,vegeta)
    dar as putea sa fiu cofetar ca la dulce nu ma intrece nimeni 🙂

  6. Napocel 29/10/2010 la 20:36 Reply

    Supercool!

  7. Lilly 30/10/2010 la 7:22 Reply

    merciiii 🙂

    • Petronela Brumă 30/10/2010 la 9:10 Reply

      Mie imi plac urmatoarele zece lucruri:
      1. animalele (caini, pisici, serpi, soareci, barbati/baieti)
      2. copilasii mici care vorbesc stalcit
      3. oamenii hotarati si haiosi
      4. muzica
      5. fotografiile
      6. brunetele cu ochi albastri/verzi
      7. bomboanele de menta
      9. inghetata de fistic si/sau pepene galben
      10. marea.
      Deja am 10? 😯

      • Lilly 30/10/2010 la 9:45

        serpisori si soricei? mie nu-mi plac
        in rest ce ai scris imi place si mie (bomboanele de menta nu chiar)

  8. Petronela Brumă 30/10/2010 la 9:12 Reply

    Si acum mai pun inca 10:
    1. cafeaua
    2. sa gatesc (pentru altii)
    3. imbratisarile
    4. filmele horror
    5. cerul senin
    6. basketul si fotbalul
    7. dusurile fierbinti
    8. rochiile vaporoase
    9. pantofii cu toc cui de 10-12 cm
    10. blogurile din blogroll-ul meu.

  9. Lilly 30/10/2010 la 9:48 Reply

    si din lista asta as exclude: cafeaua, filmele horror (vreau sa dorm noaptea totusi), patofii cu tocul cui de 10-12 (prea mult pentru mine)

  10. […] Lusio, Julien Sorel, Vis, Alina, Black Angel, Chocolate Follie, Delia, Diana Emma, Grapefruits, Lilly, Marrynusha, Silvia, Miscellaneous11, Strumful, Roxana, Vacitim, Wonderland, […]

Lasă un răspuns

