Guilty!

Acum cativa ani cand am facut scoala de sofer, la a doua sedinta de conducere, am facut multe greseli, iar instructorul mi-a spus ca daca continui tot asa mai bine sa renunt la scoala ca nu-i de mine condusul. Am fost foarte suparata si m-au afectat mult vorbele lui.  In momentul in care am intrat in casa m-am apucat de plans si am zis ” bine ca toti manelistii si analfabetii conduc si eu nu sunt in stare”. Apoi m-am gandit mai bine si mi-am dat seama ca daca stii sa scri sau sa canti nu inseamna ca o sa stii si sa conduci sau invers. Nu au leagatura una cu cealalta. Fiecare se pricepe la ceva, unii stiu canta, altii dansa, altii scrie, altii sofa, etc.

Dar eu ce stiu sa fac cel mai bine? Nu cred ca exista asa ceva la mine. Chiar si in munca de zi de zi fac mici greseli. Cele mai multe din neatentie. Stiu! Nimeni si nimic nu-i perfect si toti avem dreptul sa gresim.

Totusi, atunci cand gresesc ceva, si mi se atrage atentia nu ma supar dar situatia respectiva imi creeaza o stare de disconfort. De ce acest disconfort? Sunt suparata pe mine ca nu fac lucrurile mai bine, ca am gresit, pentru ca stiu ca pot mai mult, ca pot face ceva cu mai multa atentie, si pot evita anumite neplaceri.

Nu sunt o persoana care sa nu recunoasca atunci cand face greseli, dimpotriva imi asum orice greseala si ma bucur atunci cand cineva ma trage de maneca si-mi spune, din greseli invata omul si greselile ma ambitioneaza sa fac lucrurile mult mai bine.

Titlul articolului anterior a fost scris gresit” sti si la ce te ajuta ca sti?”, corect este ” stii si la ce te ajuta ca stii?”. Multumesc Dragos ca mi-ai atras atentia si mi-ai explicat ce si cum. Stiu ca fac greseli gramaticale si ca nu scriu , nici nu vorbesc corect romaneste asa ca aveti tot dreptul sa ma trageti de maneca.

Tag-uri:, , , , , , ,

4 gânduri despre „Guilty!

  1. Nice 04/11/2010 la 20:43 Reply

    Nu am observat greselile de care spui tu. Cand citesc un articol pe blog, numai la gramatica nu sunt atenta. Marturisesc ca mi-ar placea sa-mi corecteze si mie cineva textele, pentru ca fac o gramada de greseli. Dar…nimeni nu se inghesuie sa-mi atraga atentia, o singura data mi s-a intamplat, si chiar m-am bucurat. 🙂

  2. Lilly 05/11/2010 la 17:43 Reply

    nici eu nu pun foarte mare accent pe gramatica atunci cand scriu sau citesc ceva, esenta conteaza, dar totusi nu pot fi chiar indiferenta si sunt bucuroasa cand mi se atrage atentia
    e un semn bun ca sunt citita, urmarita si cuiva ii pasa de mine
    multumesc celor care-mi sublineaza greselile, astfel ma ajutati sa merg mai departe 🙂

  3. Dragos FRD 07/11/2010 la 7:13 Reply

    🙂

    Eroarea este umana, la urma urmei toti gresim.

    faci greseli din neatentie? Pai in liceu eram considerat cel mai bun din clasa la matematica, numai ca mi se intâmpla „din neatentie” sa pun un minus in loc de plus (sau asa ceva) si se ducea naibii toata problema. Iar profesorul imi spunea: n-am ce sa le reprosez colegilor tai ca inca nu au invatat matematica de a douaspea, dar tu nu stii aritmetica de a doua.

    Si cam asa ma comport si in ziua de azi.

  4. Lilly 07/11/2010 la 7:47 Reply

    cred ca e mult mai grav sa facem greseli din neatentie decat sa gresim din nestiinta
    cel mai important este sa ni le asumam si sa incercam sa nu le mai facem (cel putin sa ne dorim acest lucru, pentru ca inevitabil o sa mai gresim)

Lasă un răspuns

