Faza zilei!

Defapt azi, marti trei ceasuri rele (ce-s alea?), am avut parte de 3 faze dragute care mi-au redat zambetul.

* ora 17.00. time to go home. intru in bucatarie sa-mi iau cutia de mancare. apas intrerupatorul fara sa-mi dau seama. in bucatarie doi omuleti mancau. eu foarte indignata” de ce stati pe intuneric?”

ei: se incrunta, fac ochii mari, se uita nedumeriti la mine.

eu: „pai ….e intuneric aici, aprindeti lumina”.

ei: „dar era aprinsa dar dumneavoastra ne-ati stins-o”

Ma bufneste un ras, zic is dusa, irecuperabila. Imi cer scuze si ies din bucatarie razand cu gura pana la urechi.

* am fost impreuna cu o colega la mall sa cumparam hainute pentru Vladut, baietelul colegei noastre. intram intr-un magazin  si ne tot uitam noi la hainute, papucei, sosetute. vanzatoare ca sa se faca utila ne intreaba: „ce marime poarta la papuci?”

Ne-am pus pe un ras, pai ca marime sa poarte? ca Vladut are abia 6 saptamani astazi.

* dupa sesiunea de shopping si admirat lucruri de copii, nici nu va puteti imagina ce frumoase sunt lucrurile pentru copii, le-as cumpara pe toate, ni s-a facut foame si am mers sa mancam. evident ceva nesanatos KFC, Mc Donald’s. comand un meniu la KFC. imi pune pe tava un suc si o maioneza plus servetelele aferente si imi spune „aici aveti meniul”. fac niste ochi mari, si totusi carnita mea? atunci isi da seama tanti ca mi-a servit un suc si o maioneza fara meniul in sine.

Sper ca si voi ati avut parte de o zi minunata!

Tag-uri:, , , , , , ,

12 gânduri despre „Faza zilei!

  1. Nice 16/11/2010 la 19:29 Reply

    :))) Nu la fel de amuzanta ca a ta, dar per ansamblu a fost ok. 🙂 Normal ca a fost de vis, doar am stat acasa! Martea e ziua mea libera… 😉

  2. Lilly 16/11/2010 la 19:36 Reply

    🙂 ma bucur
    deci tu ai trei zile libere pe saptamana?

    • Nice 17/11/2010 la 17:00 Reply

      Da. Numai trei. 😦 😦 😛

      • Lilly 17/11/2010 la 18:07

        esti o norocoasa 🙂

  3. ZuZu 16/11/2010 la 21:17 Reply

    Ti-a dat maioneza fara meniu =)) probabil era distrata…doar suntem oameni toti :))
    Nu a fost chiar asa de draguta ca a ta, insa nici foarte rea.

    • Lilly 17/11/2010 la 18:08 Reply

      Bine ai venit ZuZu!
      maioneza si suc, meniul ideal :)))

      • ZuZu 18/11/2010 la 22:39

        Bine te-am gasit ! Bine zici ideal, insa din punct de vedere ”Asa nu” :))

      • Lilly 19/11/2010 la 20:38

        cam asa,ramaneam flamanda fara carnita 🙂

  4. DianaEmma 16/11/2010 la 21:59 Reply

    Și eu pățesc așa când cumpăr haine pentru sora mea… de fapt și eu și fratele meu. Parcă nici nu i-am da hainele alea, că sunt prea frumoase. 😆

    La papuci nu m-am priceput niciodată. O sun pe mama a mia oară să o întreb. Și mama mereu zice cu un număr mai mare, că e precaută. Până mai trecem noi pe acasă mai crește cu un număr la picior. 😆

    • Lilly 17/11/2010 la 18:10 Reply

      nu-i simplu sa cumperi hainute de copii, oferta e foarte generoasa dar sunt si destul de scumpe
      cu toate astea parca te incarci de energie pozitiva, cel putin mie asa mi s-a intamplat
      si mie mi-ar placea sa am o surioara mai mica 😦

  5. Black Angel 16/11/2010 la 22:19 Reply

    pitici de gradina =)))))

  6. Lilly 17/11/2010 la 18:12 Reply

    ai facut pitici de gradina BA?
    fa-mi si mie doi 😉

Lasă un răspuns

