Low baterry!

Mai nou asta e starea mea cand ajung seara acasa. Oboseala crunta atat fizic si psihic. Sunt lipsita de energie si de chef. Nici macar muzica nu mai ascult, simt nevoia de linistea aia apasatoare, sa nu mai ciripeasca nimeni in jurul meu, sa-mi golesc mintea de informatiile acumulate peste zi.

Mai nou am impresia ca ziua abia daca are 15 ore din care 10 le pierd la job. Ajungem sa traim doar pentru a ne bucura de weekend si nimic mai mult.

Acu’ vreo 3-4 luni cand se plangea lumea ca nu le ajunge vremea, eu ma gandeam ca e vorba de nu vrei nu ca nu-ti ajunge. Acum realizez ca timpul trece foarte repede si ca atunci cand esti obosit si nu mai ai chef de nimic nu mai ai energia necesara sa faci si lucrurile care-ti plac, timpul nu-ti mai ajunge. Sau mai corect ar fi spus „timpul trece mult prea repede si tu nu poti tine pasul cu el”.

Seara dupa raidul obisnuit printre bloguri si mailuri ma pun in pat sa ma uit la vre-un film sau ceva emisiune. Nu trec 15 minute si adorm, ma trezesc eventual cand ruleaza genericul de final al filmului, sting televizorul si ma intorc pe partea cealalta. Nasoala viata asta. Saptamana trecuta in 3 seri m-am chinuit sa vad un film cap-coada. N-am reusit, abia duminica la pranz am reusit sa-l vad.

Vara eu am mai multa energie dar iarna cand se intuneca  repede bateria mea se descarca si tot bipai dar nimeni nu ma aude.

Noroc ca n-am familie, copii, nici macar iubit, ca n-as face fata. Bateria e de vina ca-i veche, nu se incarca cum trebuie si seara raman fara energia necesara.

Am nevoie de o vacanta si de putin rasfat. Vreau o baterie nou-nouta, incarcata cu energie care sa-mi ajunga pana la primavara.

Voi cum va incarcati bateriile? Ce faceti ca sa aveti energia necesara pentru a face cat mai multe lucruri?

Cine ma ajuta si pe mine sa trec peste perioada asta aglomerata si incarcata?

 

Tag-uri:, , , , , , , ,

14 gânduri despre „Low baterry!

  1. Dragos FRD 25/11/2010 la 15:05 Reply

    Norocul tau ca se transmite acelasi film de 4 ori pe saptamâna…Ca sa nu mai vorbim ca exista filme la care adormi indiferent de cât esti de odihnit. Dar am inteles ce vrei sa spui.
    Noroc ca n-ai iubit? 🙂 🙂 Asta a fost tare…
    Da-ti domnule demisia, ia-ti liber un an, pune-ti viata la cale.
    Cum imi incarc eu bateriile? Beau palinca, mi-am facut un stoc suficient pentru 3 luni 🙂

    • Lilly 25/11/2010 la 20:11 Reply

      norocul meu ca pot lega tv-ul la calc si filmul ruleaza pana reusesc sa-l vad 🙂
      daca as avea iubit n-as avea timp sa ma vad cu el :))
      mi-as da demisia dar cine-mi plateste factura de internet? cheltuielile? ce mananc? cu ce ma imbrac? trebuie sa muncesc
      pentru mine e prea tare palinca :)) arde prea rau
      e doar o perioada, trece si asta 😉

  2. Nice 25/11/2010 la 17:40 Reply

    M-am regasit pe deplin in articolul tau. Mai putin partea cu televizorul, eu nici macar nu mai am timp sau chef sa-l deschid. Se apropie acum 1 decembrie, o sa avem un weekend prelungit, sper sa reusim sa ne mai revenim putin din oboseala si monotonia unei vieti dedicate exclusiv jobului. 😛
    Nu prea fac nimic pentru a avea energia necesara, beau cafea dupa cafea, sper in miracole , dar ele intarzie sa apara. 😦

    • Lilly 25/11/2010 la 20:14 Reply

      pe mine ma leagana si ma trezeste televizorul 🙂
      weekend prelungit? ce frumos
      eu o sa lucrez luni-marti,miercuri pauza, si iarasi munca joi-vineri
      eu cafea nu beau decat extrem de rar, ciocolata sau alte dulciuri, pap, ca se poate de multe
      parca era soare pe strada ta? e cu dinti cumva?
      eu inca ma concentrez 🙂

  3. Joaninha 25/11/2010 la 18:28 Reply

    Stiu ca pare ca ar fi ceva ce ti-ar consuma si stropul de energie ramasa, dar miscarea ti-ar face bine. Si nu e musai sa alergi prin parc cu vreo 5 caini dupa tine. Poti gasi o caseta cu ceva exercitii care sa-ti placa si sa te mobilizezi sa le faci.
    Eu am observat ca am mai multa energie atunci cand fac miscare. Incearca.

    • Lilly 25/11/2010 la 20:16 Reply

      sa sti ca m-am gandit sa ma duc la sala, sa fac putina miscare, acasa nu ma tine ca mereu imi gasesc scuze 😀 si sar peste program
      cand faceam dansuri ma simteam f bine, ma eliberam de stres si tensiuni
      in 2011 o sa incep sa fac sport 🙂

      • Joaninha 25/11/2010 la 21:00

        Vezi ? 🙂
        PS: Acum am vzut ca am scris „caseta”. De ce oare ? Am ramas cu mintea in anii ’90 ? 😆

      • Lilly 26/11/2010 la 17:10

        nici eu n-am observat, poate ca ai vreo caseta cu exercitii faine deasta 🙂

  4. DianaEmma 25/11/2010 la 21:09 Reply

    Dacă aș ști, ți-aș spune… că și eu am nevoie…
    Numai că la mine vara e aiurea, mă simt rău, fărăr energie, mereu obosită, și iarna parcă înfloresc.

    • Lilly 26/11/2010 la 20:19 Reply

      atunci cand e soare si lumina am energie

  5. Hubba Bubba 25/11/2010 la 21:58 Reply

    Io ma trezesc la 12, ma culc la 4, ma trezesc la 7-8, ma culc la 12-1. Deci nu-ti pot da sfaturi. Am incercat sa nu dorm dupa-amiaza ca sa ma pot culca la 12 si sa ma trezesc de dimineata ca mai am si io ca tot omul cate ceva de facut. Nimiiiiic, fara succes. Eu dimineata am nevoie sa am energie sa ma ridic din pat. In rest m-oi descurca.
    dar si cand am program normal, trezit, facultate, acasa, somn, 2-3-4 ore treaza, somn. Nu stiu… e asa urat ca la 5 e deja intuneric… 😦
    Sa-mi zici si mie de afli vreun secret. 😛

    • Lilly 26/11/2010 la 17:17 Reply

      te-ai obisnuit cu ritmul asta, eu am alt stil de viata, eu noaptea dorm 🙂 si ziua lucrez 😦
      inca mai sap dupa secrete 🙂

  6. Dragos FRD 26/11/2010 la 5:13 Reply

    @ Lilly, ia-ti draga un iubit si renunta la serviciu. O sa-ti plateasca el facturile 🙂
    Mai…eu ziceam din punctul meu de vedere. Tare ciudat cum ma invârt numai printre ardeleni care nu beau.

  7. Lilly 26/11/2010 la 17:18 Reply

    cred ac un iubit ar rezolva multe probleme, sa dau un anunt in ziar?
    palinca-i foarte buna dar eu prea finuta :))

Lasă un răspuns

