A-nceput de ieri sa cada cate-un fulg!

 

 

 

Aseara, cerul nu dadea nici un semn ca o sa urmeze o transformare. Era senin, o luna mare in descrestere, multe stele care palpaiau.

Azi dimineata cand am vazut afara ca e totul alb nu-mi venea sa cred, am inceput sa tip ” a nins, a nins! a nins! a venit zapada! e totul alb! ce frumos e! inca ninge!”. Eram toata un zambet, ma bucuram mai ceva decat un copil.

Abia am asteptat sa ies din casa, sa iau putina zapada in mana, sa ma bucur de prima zapada si de primii fulgi care mi se topesc pe nasuc.

Cu toata ca a fost o zi desul de aglomerata bucuria primei zapezi mi-a dat energie pentru intreaga zi.

Evident ca s-a topit toata zapada si ca fericirea tine putin dar cred ca oricat de putin ar tine cel mai important e sa ne bucuram cat putem de mult.

Un weekend minunat!

Tag-uri:, , , , , , ,

8 gânduri despre „A-nceput de ieri sa cada cate-un fulg!

  1. Nice 27/11/2010 la 8:31 Reply

    🙂 Iata, exact ce aveai tu nevoie, o portie mare de energie venita pe neasteptate. Si la Bucuresti miroase a iarna(sincer, dezavuez ideea de ninsoare, zapada, ger si tot ce presupune cumplitul anotimp, tanjesc inca dupa zilele frumoase de la mijlocul lui noiembrie), mi-e groaza ca va trebui s-o suport 3 luni de acum incolo. Dar observand reactia ta de bucurie, incerc sa fiu mai retinuta cu „aprecierile” la adresa iernii.:P

  2. Lilly 27/11/2010 la 8:42 Reply

    eu am observat ca nu-mi place frigul dar zapada, fulgii, covorul alb imi dau bucurie si energie (cred ca-s ciudata)
    prefer vara si caldura dar gasesc si in celelalte anotimpuri elemente care-mi plac
    sincer nu mi-ar placea de Craciun sa stau pe plaja, mi s-ar parea ciudat, de Craciun imi place sa-mi scartaie zapada sub talpi (imi aminteste de copilarie)

  3. DianaEmma 27/11/2010 la 15:25 Reply

    Mă repet pentru a mia oară… ce vă invidiez pe voi ăștia care aveți parte de zăpadă. Pfff…

  4. Lilly 27/11/2010 la 16:29 Reply

    te astept la Cluj, desi acum nici noi nu mai avem zapada ;(

    • DianaEmma 27/11/2010 la 18:58 Reply

      Dacă era, mergeam weekend-ul ăsta la Brașov, la zăpadă.
      Dar nu pot. Luni am o preselecție, marți o lucrare, joi două prezentări de proiect… viață ocupată…

  5. Lilly 27/11/2010 la 19:00 Reply

    cam ocupata esti 🙂 ce preselectie? pentru Mos Craciun, aaaaa Craciunita?

    • DianaEmma 28/11/2010 la 15:50 Reply

      Pentru un proiect de diplomă la o firmă. 😛

  6. Lilly 28/11/2010 la 17:40 Reply

    bafta multa!

Lasă un răspuns

