Blink blink!

Voi suferiti atunci cand o persoana din anturajul vostru nu va agreeaza?

Tag-uri:, , ,

14 gânduri despre „Blink blink!

  1. Joaninha 14/12/2010 la 20:47 Reply

    Nu stiu daca e musai suferinta, dar pentru o perioada, recunosc, ma intreb ce mama naibii are cu mine, recapitulez ce am facut si ce am zis de fata cu ea, incerc sa analizez nitel situatia. Daca nu gasesc nimic ce-as fi putut face si daca nici persoana aia nu zice nimic si tot nu ma poate inghiti in continuare, atunci ura si la gara !

    • Lilly 14/12/2010 la 20:57 Reply

      eu sufar pentru ca simt ca nu-s perceputa asa cum ar trebui sa fiu si ca acea persoana are impresia ca eu ii vreau doar raul, ceea ce nu-i adevarat
      evident ca in timp ori se schimba situatia ori o accept si traiesc asa

  2. DianaEmma 14/12/2010 la 20:47 Reply

    Nu prea îmi pasă.
    În principiu eu nu mă leg decât de prieteni, anturajul e de distracție, de timp liber… chiar nu mă deranjează faze de genul și nu le bag în seamă…
    Mă rog, eu în principiu sunt târâtă în anturaje de prietenii mei mai sociabili, deci nici nu am vreo legătură cu ei.

    Și chiar am în anturaj o persoană care nici nu vrea să mă vadă la ochi. 😆 E chiar amuzant uneori când ieșim cu grupul și ne chinuim să ne evităm. 😆

  3. Lilly 14/12/2010 la 21:03 Reply

    eu ma gandeam cand ma pus intrebare si la persoanele cu care lucram la servici de exemplu, tot un anturaj e si acolo, nu-l alegi tu neaparat dar in acel cerc te invarti zilnic 8-9 ore iar atunci cand simti ca unul dintre colegi nu te agreeaza cred ca ajungi sa suferi pentru ca nu poti schimba situatia prea mult…munca tb sa ti-o faci chiar daca uneori atmosfera e tensionata
    e amuzant sa stii ca nu te place o persoana atunci cand nu ai nici o legatura cu ea,cand e doar o prezenta intr-un anumit cerc care te lasa indiferenta

    • DianaEmma 15/12/2010 la 10:38 Reply

      Și dacă e la muncă din pucntul meu de vedere e la fel.
      Pe mine nu mă tensionează chestii de genul… de fapt sunt conștientă că nu sunt genul de persoană pe placul multora.
      Dacă îmi plac munca și stau și mă concentrez, nici n-am timp să mă gândesc la alții. 😆

      • Lilly 15/12/2010 la 16:04

        e bine ca esti asa nepasatoare si poti sa nu pui la suflet asemenea lucruri 🙂
        sa sti ca e mai greu atunci cand lucrezi in echipa si simti ca oricat te-ai stradui sa faci sa fie totul bine asemenea persoane nu vor fi niciodata multumite

      • DianaEmma 15/12/2010 la 16:10

        Lasă că pe urmă compensez cu altele. 😆

        Eu încă n-am întâlnit situații critice; repet, nu sunt genul de persoană plăcută de toți, ba din contra. Nu știu ce am de majoritatea oamenilor mă consideră antipatică. Dar atâta vreme cât m-am comportat ca un bun profesionist, chiar și nemulțumirea și răutățile altora nu au avut ce face.
        Și cred că dacă aș avea un șef care să se ia după astfel de indivizi, mi-aș da demisia în secunda doi.
        N-aș accepta un șef care din punctul ăsta de vedere e mai prejos decât mine. Pentru că un bun profesionist nu apleacă urechea la răutăți de parcă am fi în generală în curtea școlii.

  4. Black Angel 15/12/2010 la 9:57 Reply

    am putini in anturaj… deci nu e bai 😉

    • Lilly 15/12/2010 la 16:04 Reply

      putini si buni, e bun acest principiu

  5. Nice 15/12/2010 la 13:41 Reply

    Daca isi propun sa-mi faca rau, da, ma afecteaza. Daca nu…mai putin. Constientizez faptul ca nu pot fi pe placul tuturor. Iar o persoana(din anturaj)care nu ma poate suferi e o persoana care nu ma cunoaste(si nici nu face eforturi in acest sens). 😉
    Dar sunt deranjata de altfel de evenimente: sa-mi fie imputate fapte pe care nu le-am comis, sa fiu defaimata constant, sa fiu acuzata si condamnata pentru lucruri care s-au petrecut doar in imaginatia celor care se erijeaza in judecatorii mei. Nu-mi plac oamenii superficiali, oamenii care isi dau cu parerea despre orice, iar parerea inseamna jigniri si critici nemeritate, nefondate. Partea proasta e ca se intampla frecvent, mi se intampla mie care nu obisnuiesc sa judec pe nimeni…

  6. Nice 15/12/2010 la 13:42 Reply

    Da, ma derajeaza rautatea gratuita si nedreptatea. 🙂

  7. Lilly 15/12/2010 la 16:07 Reply

    rautatile gratuite nici mie nu-mi plac, dar tot reusesc sa ma afecteze situatiile in care eu stiu ca am facut tot posibilul sa rezolv o anumita situatie iar cel care nu ma agreeaza are impresia ca totul e din rea vointa

    • Nice 15/12/2010 la 20:41 Reply

      Stiu cum e, orice ai face nu e bine. 😦

  8. Lilly 15/12/2010 la 17:34 Reply

    @DianaEmma – in viata te confrunti cu diferite situatii si trebuie sa gasesti cele mai bune solutii
    eu in general sunt sociabila, rar se intampla sa-mi fie cineva antipatic sau sa nu agreez o persoana si cred ca si cei din jur ma plac, evident ca sunt si exceptii

Lasă un răspuns

