Exista Mos Craciun?

Ma uit cu nostalgie la cei mici care scriu scrisori lui Mos Craciun, si pentru a fi siguri le pun chiar la posta sau le dau parintilor rugandu-i sa transmita listuta lor Mosului. Pentru a intari ceea ce-si doresc scriu si scrisoarea 2 si explica toate detaliile Mosului si abia asteapta Ajunul Craciunului sau ziua de Craciun pentru a desface cadourile lasate de Mos sub brad. Si se bucura foarte mult cand primesc ceea ce au scris in scrisoare.

In ultima perioada am auzit la mai multe persoane ca nu pot intra in atmosfera Craciunului, ca nu mai e cum a fost odata, ca nu mai e aceea emotie care o aveau cand erau copii si in acte. (acum suntem toti in suflet) Stiti care e explicatia? Nu mai cred in Mos Craciun, daca ar crede cu siguranta ar simti aceea emotie ca in cateva zile dorintele le vor fi implinite. Mai poate fi si faptul ca ne punem pe lista dorinte greu de implinit de catre Mos Craciun, si atunci cand deschidem darurile suntem dezamagiti.

Daca crezi cu tarie ca exista Mos Craciun si scri pe listuta cu sufletul de copil cu siguranta o sa primesti chiar mai mult decat ti-ai dorit.

Eu cred cu tarie in Mos Craciun si ii multumesc ca mi-a adus si in acest an multe daruri frumoase (a venit mai repede, a fost nerabdator) si va doresc si voua sa va aduca tot ce va doriti.

Ati fost dezamagiti atunci cand ati aflat ca Mos Craciun nu este o persoana reala asa cum suntem noi ci doar un „spirit”?

Pentru voi exista Mos Craciun?

Va place si vou sa fiti Mos Craciun pentru cineva?

Tag-uri:, , , , , , , ,

27 de gânduri despre „Exista Mos Craciun?

  1. […] Abia aștept să văd ce scrieți: Alle, Ana Cazacu, Alex, Anca, Andrei, Carmen, Cella, Confessions of an imperfect girl, Cristian, James, Diana, Elle, Emme, Georgiana, Vania, Ionuţ, Kate, Iulia, Nice şi Dragoş, Adele, Oty, Silvia, Suzy, Teo, Vlady, Lilly. […]

  2. Nice 21/12/2010 la 20:09 Reply

    Am fost extrem de dezamagita, cu toate ca banuiam…Am aflat destul de tarziu, cand eram la scoala in clasa a 2 sau a 3-a. 😦 Evident ca exista, atat timp cat vor exista dorinte si visuri, va exista si Mos Craciun. Atat timp cat va exista copilaria, va exista si Mos Craciun. Recunosc insa ca-mi place mai mult sa primesc decat sa daruiesc. 🙂 🙂

  3. Lilly 21/12/2010 la 20:21 Reply

    chiar daca ai banuit nu-ti doreai sa ti se confirme, cam asa am patit si cred ca tot cam la varsta aia am aflat
    cred ca si eu ma bucur mult mai tare atunci cand primesc decat atunci cand daruiesc
    cand e vorba de copii imi place sa fac pe Mosu 🙂 ei se bucura altfel decat noi adultii

  4. Rhenus 21/12/2010 la 20:47 Reply

    Si mie imi place sa fiu Mos craciun pentru cei dragi.

    • Lilly 21/12/2010 la 21:23 Reply

      ma bucur ca esti si tu un ajutor de nadejde pentru Mosu’

  5. Rhenus 21/12/2010 la 20:52 Reply

    Cred ca tie ti se potriveste de minune sa faci cadouri 🙂

    • Lilly 22/12/2010 la 17:46 Reply

      da si nu, de multe ori mi se pare ca nu fac destul,sau nu gasesc ceva potrivit pentru acea persoana, dar imi place sa fac cadouri dar si sa primesc 🙂

  6. DianaEmma 21/12/2010 la 21:19 Reply

    Moș Crăciun e doar o idee… de dărnicie.

    Îmi place să ofer cadouri, să le caut, să îmi pun imaginația la încercare, să le fac să fie pe potriva celor dragi.
    De multe ori mi s-a zic că fac lumea să se simtă prost pentru că fac cadouri deosebite și ceea ce primesc nu e pe măsură.

    Dar cel mai mult îmi place să îi fac cadouri surioarei mele. Pentru ea e chiar sinceră și la apreciază cu adevărat. Deși e mică, păstrează intacte de pildă multe lucruri pe care altfel le-ar fi stricat, doar pentru că sunt de la mine și îmi povestește mama că le arată tuturor.
    Și oricum, acuma știe că o să vin când vine Moșul… 😆 De duminică începuseră să vină colindătorii pe la mama și zicea că e Moș Crăciun, deci trebuie să vin în noaptea aia.

    • Lilly 21/12/2010 la 21:28 Reply

      Mos Craciun exista, dovada e surioara ta care simte acest lucru 🙂 cred ca atunci cand aveai varsta ei si tu simteai la fel
      ai multa imaginatie, eu ma chinui de multe ori sa nu-i dezamagesc pe ceilalti si sa fiu pe masura asteptarilor lor, cand e vorba de copii e mai usor dar la adulti mi se pare mult mai greu
      copiii sunt sinceri, surioara ta te iubeste foarte mult iar aprecierea cadourilor primite de la tine e o dovada clara

  7. Black Angel 22/12/2010 la 12:00 Reply

    eu il cunosc pe mos!! deci exista 😉

    • Lilly 22/12/2010 la 17:47 Reply

      te rog sa le faci cunostiinta si celor care mai au indoieli

  8. artificiality 22/12/2010 la 13:12 Reply

    Sunt de acord cu DianaEmma, ideea de Crăciun e o metaforă frumoasă pentru acea perioadă când simţi că poţi da de la tine altora. Nu vreau să intru mai tare în detalii, că stric cheful şi plăcerea multora, deci mă declar doar inapt să-l simt. Momentan 😀

    • Lilly 22/12/2010 la 17:50 Reply

      dar sa primesti ai putea? eu sper ca Mos Craciun sa-ti faca o surpriza si sa revi la sentimente mai bune 🙂

      • artificiality 22/12/2010 la 18:54

        Cu primitul încă stau bine. Abia ce am ajuns de la o serie de cumpărături, abia stau pe picioare. Colac peste pupăză, parcarea mi-era ocupată, m-am lovit la picior şi am şi pierdut 50 de lei pe undeva.

        Am impresia că sărbătorile nu-s pentru mine :))

  9. Hubba Bubba 22/12/2010 la 17:21 Reply

    Daaaaaaa, eGZistaaaaa! :)) Mie deja mi-a adus multe, multe cadouri si tare-tare frumoase! Sa fie darnic si la tineee! Desi vad ca zici c-a fost. 😛

    • Lilly 22/12/2010 la 17:51 Reply

      ti-a adus tot ce ai scris pe lista?
      eu n-am scris lista dar tot mi-a adus, imi stie el gandurile 🙂

  10. Lilly 22/12/2010 la 18:59 Reply

    @artificiality – imi pare rau ca lucrurile sunt putin pe dos dar sper sa-ti revi si sa recuperezi
    o sa sun acum pe Mos Craciun sa-i spun sa-ti trimita ajutoare si sa te supravegheze 🙂

  11. Dragos FRD 23/12/2010 la 2:43 Reply

    Foarte frumos ai scris. Se vede ca tu esti inca un copil, in sensul bun al cuvântului.
    La mine trecerea de la Mos Craciun fizic la Mos Craciun spirit s-a facut lin, nu-mi amintesc sa fi fost vreo ruptura in sufletul meu. Probabil si din pricina faptului ca avusesem discutii in prealabil despre divinitate si mi s-a explicat ca Dumnezeu nu e un batrân cu barba alba aflat undeva in cer, ci … altceva. Apoi am dedus singur ca lucrurile trebuie sa stea cam la fel si cu Mos Craciun.
    Da. Exista Mos Craciun. Din nefericire, anul asta n-am reusit sa intru in atmosfera de Craciun. Dar mai am doua zile, cine stie…
    Sincer sa fiu….nu-mi place. Imi place sa particip cumva la spiritul comun care se pogoara asupra familiei, ca sa zic asa, iar daca asta inseamna sa fii Mos Craciun, e in regula.

    • Lilly 26/12/2010 la 14:34 Reply

      multumesc 🙂
      ma bucur ca exista Mos Craciun si sper ca l-ai ragasit si ti-a adus tot ce ti-ai dorit 🙂

  12. Ada Pavel 23/12/2010 la 11:38 Reply

    Primiți cu colindul?
    Devreme, ce-i drept, dar nu vreau să mă încurc între „Spam”-uri.
    Dacă mă primiți, am venit să vă urez multă sănătate. Să aveți tot ce vă doriți și să vă bucurați de sărbători! O să încerc să îl conving pe Moșu’ că ați fost cuminți, măcar să trimită niște zăpadă, să ningă liniștit.
    Ei, acum că mi-am zis colinda, mai am de urat, așa că vă las să vă bucurați de brăduț, de prieteni, de familie!
    Sărbători fericite!
    Ada

    • Lilly 26/12/2010 la 14:35 Reply

      Bine ai venit Ada Pavel!
      se colinda din 06.decembrie pana al Boboteaza deci……e foarte bine 🙂
      multumesc pentru urari, sper ca ai petrecut si tu cu bine acesta sarbatoare frumoasa.

  13. Napocel 26/12/2010 la 17:11 Reply

    Exista!!!

    • Lilly 26/12/2010 la 17:13 Reply

      ce bine ca exista!

      • Napocel 26/12/2010 la 17:15

        Da! In mod sigu exista!!

      • Lilly 26/12/2010 la 17:16

        eu chiar cred cu tot sufletul meu ca exista si ma bucur cand si cei din jurul meu imi confirma acest lucru 🙂

      • Napocel 26/12/2010 la 17:17

        >:D<

      • Lilly 26/12/2010 la 17:20

        multumesc 🙂

Lasă un răspuns

